promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Hatalmas változás a Tesco-nál, teljesen elgurult a tojásuk az új logóval?

Hatalmas változás a Tesco-nál, teljesen elgurult a tojásuk az új logóval?

Borítókép:  Képünk illusztráció. Forrás: Profimedia
Színes
Kategória fejléc

A brit áruházlánc eddig sem ment a szomszédba, ha őrült reklámokról volt szó, de most tényleg sikerült mindenkit meglepniük.

Az angliai székhelyű nemzetközi kiskereskedelmi áruházlánc, a Tesco hazánkban is jól ismert. A világszerte 5381 üzletet üzemeltető vállalat itthon sokáig elsősorban a „Tesco gazdaságos” kifejezés kapcsán vált népszerűvé. Ezek megfizethető árú termékeket jelöltek, amihez azonban sokak szerint időnként nem túlzottan magas minőség társult. Így az idővel degradálóvá váló kifejezés hatására szépen lassan kivezették a piacról az ilyen jelöléssel ellátott árukat. A kreatív szakembereik tarsolyában azonban még bőven akad ellőni való puskapor, mint azt az alábbi akcióval is bizonyították.

Közeleg a Húsvét, a kereszténység legnagyobb ünnepe, amely idén április 9-én lesz. Nem csak a vallásos emberek számára fontos azonban ez a nap, hiszen a karácsonyhoz hasonlóan ez is a fogyasztói társadalom ünnepévé vált, amikor mindenki kilószámra veszi és eszi az édességeket és issza a finom likőröket. A Tesco a Retail Gazette összeállítása alapján gyorsan kapcsolt és hagyományosan unalmas ünnepi akciók helyett idén valami egészen mással lepte meg angliai vásárlóit. Mindenkit egy nagy össznépi tojásvadászatra invitálnak.

A cég ikonikus logójában található o betű kapott egy kis húsvéti ráncfelvarrást, így a belsejében megjelenő tojás révén máris ünnepibbé vált, de a játék csak most kezdődik. A törött tojás március 29-ig szinte bárhol megjelenhet.  Országszerte több ezer helyen rábukkanhatunk, üzletekben, kiszállítást végző teherautóikon, óriásplakátokon, közösségi média bejegyzésekben, bolti feliratokban, sőt, akár tévéreklámokban is.

Azoknak a szerencséseknek, akik rábukkannak egy ilyen tojásra, elég egy fotót készíteni róla, majd a megfelelő kifejezés kíséretében feltölteni a játék közösségi média oldalára. Az a száz vásárló, akikre rámosoly Fortuna istenasszony, 1000 fonttal lesznek gazdagabbak.

Kedves és kreatív ötlet, amivel mindenkit sikerült kicsit visszarepíteni a boldog gyermekkorba, amikor izgatottan vadásztunk a tojásokra és egyéb, elrejtett finomságokra.