promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Páros lábbal szállt bele a Tescóba a családanya, mert gusztustalan dolgot talált a szalonnában

Páros lábbal szállt bele a Tescóba a családanya, mert gusztustalan dolgot talált a szalonnában

Borítókép:  Profimedia
Gasztro & Utazás
Kategória fejléc

A szalonnába sütött műanyag miatt többet nem vásárol a Tescóban a dühös anya, akinek nincs lehetősége igazán még a visszaküldésre sem úgy, hogy ne bukna rajta egy rakás pénzt. A férje rokkant, ő pedig nem tud vezetni a legközelebbi üzletig. Hol az igazság?

Meghökkentő hibával, aztán pedig nem éppen fogyasztóbarát hozzáállással találkozott egy Nagy-Britanniában élő család anyukája. Taria Cornelius a régi szokásához híven a Tesco online webáruházából vásárolta meg a havi ellátmányt. Azonban a cég sajátmárkás termékének silánysága kevés híján a nő fiának, Bradley-nek a halálát okozta. A nő megfogadta, hogy soha többet nem rendel, és nem is látogat el személyesen a Tesco egyik áruházába sem. Minderről pedig egy filléres árucikk, egy 89 pennybe kerülő bacon tehet. 

A szalonnát Taria a webáruházból rendelte, majd egy reggel éppen a fiának készítette reggelire, még az iskola előtt. Szerencséjére észrevette sütés-főzés közben, hogy műanyag fólia van keveredve a sertéshús termékbe. Az asszony szerint a gyártó és a bolt hibájából akár a 16 éves fia meg is fulladhatott volna, ha ő maga nem lenne figyelmes és gondoskodó szülő. Megelítette azt is a Metronak, hogy nem feltétlenül az árát követeli vissza a terméknek, sokkal inkább magyarázatra vár. 

A lap szerint Taria fel is vette a kapcsolatot a Tesco-val. A cég pedig hűvös levélben válaszolt, hogy bármikor bármelyik marketjükbe visszaviheti a kifogásolt terméket, természetesen pénzvisszafizetés garanciájával. Azonban ezzel a lehetőséggel elégedetlen az angol hölgy, lévén nem tud vezetni, férje pedig rokkantként tengődik otthon, és a legközelebbi Tesco messze van. Azt állítja, hogy ahhoz vonatra kellene ülnie, hogy elvigye a szalonnát, és így többe kerülne az egész akció. A nő ismét írt a központnak, akik szó szerint újra ugyanazt a levelet küldték ki neki, mint korábban. Cornelius asszony így panaszkodott a Metronak:

„A Tescót nem érdekli az egész, és soha többé nem vásárolok ott. Felvettem a kapcsolatot az Élelmiszer-szabványügyi Ügynökséggel, hogy megvizsgálják ezt."

- fenyegetőzött, a csalódott Taria. 

A lapnak nyilatkozott a Tesco szóvívője, aki nagyon sajnálkozott az eset miatt. Zárásképp pedig megemlítette, hogy a nő nyugodtan visszaviheti a kifogásolt árut.