A Tesco brutálszexi dolgozója elképesztő dolgot tett az áruházban, már milliók látták a videót - le fog esni az állad tőle!
Olvass tovább...
A Tesco egy nagyon okos húzását dobta fel az ex-dolgozója Nagy-Britanniában, és máris megindult a szitokáradat az áruházlánc felé az interneten. Pedig nem feltétlenül kell pálcát törnünk a legendásan rossz kritikákat elszenvedő cég felett, lévén a magyarázat szerint csak egy kicsit jobbá akarják tenni a világot.
Mindannyian ismerjük azt az érzést, amikor a hűtőben ott figyel egy olyan termék, legyen az szeletelt pulykapárizsi vagy egy dobozka eper, és már egy-két napja túl van a minőségét megőrző idején. Többségünk ilyenkor már nem szívesen fogyasztja el az adott terméket, így az gyakran végzi be sorsát teljesen méltatlanul a kukában. Állítólag mindezt feleslegesen tesszük, mert ilyenkor az élelmiszer nem számít romlottnak feltétlenül, csupán a gyártó és a bolt nem vállal már érte minőségi garanciát.
Olvass tovább...
Ennek próbálhatott most elébe menni a brit Tesco. Ugyanis a cég csomagolt zöldség- és gyümölcsáruin már nem voltak fellelhetőek egy ideje a határidők. Ám a Tesco egyik korábbi munkatársa elárulta, hogy bizony még mindig nyomon lehet követni, hogy mennyire friss az a termék, amelyet kiszemeltünk az áruház roskadozó polcain. Ugyanis a multicégnél zászlóra tűzték a fenntarthatóság irányelvét, de ez nem jelenti azt, hogy ne kellene betartaniuk a minőségi garancia érvényesülését.
Olvass tovább...
Az eltűnő dátumok helyét titkosnak szánt kódok vették át, melyeket csak a beavatottak fejthetnek meg. Az elmélet szerint egy betű és két szám jelöli a minőség megőrzési határidőt. Azonban a Mirror nevű lap jogosan hívta fel rá a figyelmet, hogy a pórnép már régen birtokában van a tudásnak. A munkatársa által leleplezőnek szánt videóban a kommentelők egymásra licitálva szórták az infókat. Természetesen sokan máris a vásárlók sátáni manipulálását látták a háttérben, de ennél sokkal észszerűbb a valós indok.
Olvass tovább...
Sokan arra tippeltek, hogy minél nagyobb a szám, annál tartósabb lesz az általuk vásárolt zöldség-gyümölcs. Pedig ez csak részigazság. Valójában "A"-tól "L"-ig, illetve 01-től 31-ig vannak jelölve a termékek. A betűk sorrendben a hónapokat takarják, míg a számok a megfelelő hónap érintett napját (a B08 például február 8). A miértre a válasz pedig pofonegyszerűnek tűnik: nem közismerten értelmezhető lejárati dátum esetén sokkal tovább érezzük majd fogyaszthatónak az általunk megvásárolt árut, ezzel hozzájárulva a tudatos fogyasztói társadalomhoz.