Kirúgták Hajdú Pétert
Olvass tovább...
Hirtelen jelentették be a csatorna legnépszerűbb műsorainak megszüntetését.
Éppen most, a nyár közepén robbant nagyot a hír, miszerint átalakításra és elbocsátásokra készül a magyarok egyik kedvenc csatornája, a LifeTV. A gasztronómiai és életmód témákkal foglalkozó adótól Hajdú Péter vezérigazgató is távozik.
A 2009-ben indult LifeTV (akkor még Life Network) 2019 októberében váltott arculatot és logót, majd 2020 májusában leigazolták Hajdú Pétert, aki a műsorstruktúra átalakításával emelkedő pályára állította a csatornát.
Olvass tovább...
„Irányítása alatt a Media Vivantis Zrt. a hazai televíziós piac legdinamikusabban növekvő vállalatává vált. Vezető csatornájával, a LifeTV-vel két év alatt 414%-os növekedést produkált, azaz megnégyszerezte piaci részesedését és 39 helyet lépett előre a televíziós sikerlistán”
– olvasható a most elmozdított vezérigazgató közösségi média oldalain is, bár ez nyilvánvalóan nem egy általa fogalmazott, inkább pr-ízű szöveg. Kétségkívül furcsa, hogy egy sikeres, többre hivatott csatornát ilyen hirtelen beszántsanak, és ezt persze az Instagramon és Facebookon hozzászóló nézők sem értik.
„Süllyed a hajó... A LifeTV megszűnik. Sajnálom amúgy.”
„Gyakorlatilag 0 lesz a nézettsége ezek után.”
„Sajnálom, pedig sok munkád volt benne, hogy ez a csatorna sikeres legyen”
– olvasható a kommentekben. Igazából a csatorna maga (egyelőre) nem szűnik meg, de a kedvezőtlen gazdasági környezet miatt csökkenteni kénytelen munkavállalóinak számát, valamint kevesebb pénz jut majd a műsorokra is, ami előbb-utóbb a LifeTV lecsúszásához, végső soron pedig az eltűnéséhez vezethet.
Olvass tovább...
„Akkor ennyi volt az Összezárva?”
„Neee már! Az Összezárva a kedvencem. Minden este nézem!! Sőt várom az új részeket. Remélem, lesz egy másik csatornán!”
„Nem értem, ha olyan nagy nézettségi rekordok voltak, miért kell abbahagyni? A legjobb műsorokat!”
„Ha 4x nagyobb piaci részesedés, azaz 414% növekedés volt az elmúlt 2 évben, hogyhogy csökkentik a munkavállalók számát, magyarul kirúgják őket???”
„Szerintem ezek a műsorok folytatni fogjak a Fem3 vagy valamelyik társadón... Hajdú Péter van, volt és lesz! Akik elástak, most is koppannak!”
– vigasztalta néhány rajongó elsősorban önmagát, de persze Hajdú Pétert is, aki a Frizbi és az Összezárva Hajdú Péterrel című műsoraival járult hozzá a nézettségi rekordokhoz. A 47 éves egykori vezérigazgató nem tűnik el a süllyesztőben, ugyanis a TV2 Csoport elnökének, Vaszily Miklósnak a tanácsadójaként folytatja.
Két éve nagy tervekkel érkezett a csatornához, átalakította a cég menedzsmentjét, saját csapatot épített, és ezzel teljesíteni is tudta a kitűzött célok nagy részét. Elsősorban a 18 és 59 év közötti korcsoportban próbált erősíteni, ami jó taktikának bizonyult.
A TV2 Csoport elnökének, Vaszily Miklósnak tanácsadójaként folytatja Hajdú Péter Átalakítja szervezeti felépítését a...
Posted by Hajdú Péter on Monday, June 27, 2022