promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Ilyen egy modern báróné: elegáns, izgató, agilis – és óriási csaló

Ilyen egy modern báróné: elegáns, izgató, agilis – és óriási csaló

Borítókép:  Profimedia
Színes
Kategória fejléc
Promotions

A fehérneműgyártásban végre kiteljesedhetett, ám a házasságával együtt annak az üzletnek is befellegzett.

A britek csak Lady Mone néven emlegetik azt a gyönyörű, szőke hajú hölgyet, aki körül valamiért mindig áll a bál. Az 50 éves báróné üzletasszonyként is ismert, emellett pedig a parlament tagja, és a két tevékenység alkalmanként bűnös módon fonódik össze nála.

Nagyjából egy évtizede olyan zsírégető tablettákat reklámozott, amelyek nem feltétlenül váltották be a vásárlók hozzájuk fűzött reményeit, a koronavírus-járvány idején pedig Lady Mone és férje védőeszközökkel kezdett el bizniszelni, ám ezen a téren is áthágtak bizonyos határokat, ezért jelenleg is vizsgálat zajlik ellenük.

A papírok szerint 230 millió font értékben szerződtek köpenyek és maszkok szállítására az NHS (vagyis a brit Nemzeti Egészségügyi Szolgálat) számára, ami képviselőként nem volt túlságosan fair Lady Mone részéről.

A szőkeség eddigi talán legjobb húzása az Ultimo nevű fehérneműmárka piacra vezetése volt, ami igazán testhezálló feladatnak bizonyult. 1998-ban startolt el, és a jónevű Selfridges áruházban árusította a termékeket, amelyeket a kor híres modelljei mutattak be.

Nagy újításnak számított, hogy szilikon felhasználásával tették kényelmesebbé a melltartókat, ami egy USA-ból hozott ötlet volt. Az Erin Brockovich című filmben a világsztár Julia Roberts is Ultimo melltartót hordott.

Fotó: Profimedia

Az üzlet beindult, és futott egészen addig, amíg Lady Mone házassága 2011-ben be nem csődölt. A hölgy innentől fokozatosan kiszállt az Ultimóból, amely 2016 végén már 3,9 millió fontos adózás előtti veszteségről számolt be. 2018 tavaszán aztán végképp bezárt a bolt, a szép báróné azonban azóta is tovább folytatja kétes üzelmeit.