promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Kiakadt Szebeni István, a Tescóban érte őt kellemetlenség

Kiakadt Szebeni István, a Tescóban érte őt kellemetlenség

Borítókép:  Szebeni István / via kiskegyed.blikk.hu
Színes
Kategória fejléc

A Tények műsorvezetője, Szebeni István éppen a Tescóban volt, mikor olyan dolog történt vele, amitől rögtön felkapta a vizet.

Sok ember számára jelent kellemetlenséget, ha egy nagyobb üzletbe kell menni bevásárolni, hiszen ilyenkor jövünk rá, hogy egyes emberek mennyire nem törődnek másokkal, és úgy viselkednek, mintha körülöttük forogna a világ. Most a Tények jóképű műsorvezetője, Szebeni István is a saját bőrén tapasztalta meg ezt a bosszantó jelenséget.

A 24 írja, hogy a híresség éppen a Tescóban volt, mikor csupán segíteni akart egy nőnek, aki nem vette észre a bejárati ajtóknál érvényes menetirányt. Szebeni István eléggé meglepődött, mikor hála helyett valami teljesen másban részesült, ezért természetesen eléggé kiakadt. Így írta le 10 perccel később az esetet a műsorvezető:

„Nálunk a KÖSZÖNÖM és a KÉREM varázsszavak tiltólistán vannak?
Rengetegszer járok úgy, mint éppen tíz perce.
Megállok a Tesco kijáratnál, jön egy nő, be akar jönni, csakhogy nem nyílik az ajtó, merthogy neki a másik oldalon, a bejáraton kéne bejönnie. Sebaj, lépek egyet előre, hogy nyíljon az ajtó, beengedem, és annyit nem bír odavakkantani, hogy köszönöm. Aztán odaszólok, hogy szívesen, erre még őnagysága sértődik meg.
Álljunk már meg egy pillanatra: engem édesanyám két szóra tanított meg először: kérem, köszönöm.
Olyan nehéz ez??”

Ebben valóban igaza van Szebeni Istvánnak, hiszen a figyelmességet illik legalább megköszönni, és tényleg meglepően sokakból hiányzik ez a képesség. Viszont az is igaz, hogy a kedvességet alapból nem háláért csinálja az ember, de ettől függetlenül valóban nem ártana, ha többet használnánk a fent említett „kérem”, és a „köszönöm” szavakat, az biztos. Ezzel pedig úgy látszik, hogy a műsorvezető rajongói is teljesen egyet tudnak érteni.