Az emberek többsége nem szereti a Casanovát, Dér Heni erre számított
Olvass tovább...
Dér Heni már eltávolította azt az Instagram-posztot, ami miatt több szülő felháborodásának adott hangot.
Dér Heni legutóbb akkor került be a közbeszédbe, amikor két hónapja megjelent a Casanova című szám.
Olvass tovább...
Most újra a támadások kereszttüzébe került, ugyanis egy olyan applikációhoz adta a nevét, amely pénzért párkapcsolati tanácsokat ad.
Az énekesnő Instagram-oldalán reklámozta a cég termékét, ám sok szülő nem díjazta ezt az képet. Szerintük Dér Heni arra buzdítja a fiatalokat, hogy vicces párkapcsolati tanácsokra adjanak ki nagyobb összeget. Egy emelt díjas SMS ára 508 forint.
A posztot azóta törölte, ám a Borsnak elmondta a véleményét:
„Ezt egy vicces dolognak gondoltam. Mielőtt megosztottam volna a posztom, egyeztettem a céggel és a megfelelő tájékoztatás mellett tettem közzé. Nem buzdítottam senkit arra, hogy százezreket költsenek erre, nem gondolom, hogy az én felelősségem lenne. Ha én elkötelezem magam egy ilyen cég mellett, nem kell minden gyereknek engem követnie. A szülőknek kell eldönteniük, költenek-e erre. Én nem mondtam, hogy adjanak telefont a kezükbe, inkább azt, hogy a szülők döntsék el, mit engednek meg a gyerekeiknek és mit nem. Ne az internet nevelje őket!”