A Liquid Death mindent felborít, amit eddig az ásványvíz reklámokról hittünk.
Többnyire hazánkba, könnyed, romantikus hangvételű ásványvíz reklámokat lehet látni. Ahogy a visszajelzésekből kitűnik, a hazai közönség elégé megvan elégedve a Mizse reklámjával, amiben Polli rajong a polipokért, bár a „Mizse a család vizse” szlogenen jómagam mindig röhögök – nem azért, mert jó.
A reklámok ma már a popkultúra részei, és igenis meg szokták azokat tárgyalni az emberek. Elég csak Ábel Fluimucil „de miértezésére” gondolni, amiért egy egész ország utálta meg szerencsétlent, a végén pedig még át is kellett szinkronizálni, hogy ne legyen annyira idegesítő.
Azonban ne térjünk el az ásványvíztől, mivel piacra dobták a Liquid Death nevezetű nedűt, ami Folyékony Halált jelent. Már a szlogen sem szokványos, ami „Murder Your Thirst” lett, azaz „Megöli A Szomjad!”
Ha a szlogen nem szokványos, akkor mit fogtok szólni a reklámhoz? Ebben jön a Liquid Death hóhér, ami szó szerint legyilkolja a szomjat. Csak saját felelősségre, mert patakokban folyik benne a vér és repkednek a belek, ellenben nagyon vicces!
A Liquid Death bár megöl mindenkit, de közben környezettudatos is, mivel műanyagflakon helyett fémdobozban árulják.