Ekkor futott be a yorkshire-i székhelyű Ian Warhurst ajánlata, akinek segítségével nem kell bezárni a boltot, tovább lehet vinni a projektet. A tőkeinjekció mértéke nem ismert, üzleti titokként kezelik. Warhurst turbómotorok gyártásával foglalkozik, övé a Melett autóipari cég. Azért ő sem egyedül fogja fizetni a költségeket, ahogy elődei sem tettek: így a kiadásokba a védelmi minisztérium és a Rolls Royce is beszáll. Utóbbi adja az Eurofighter motort, mely működteti a Bloodhoundot. Az átadás-átvételt felügyelő Andrew Sheridan, a Bloodhound cég vezető tisztségviselője nyilatkozott a BBC-nek:
Ian komoly tapasztalattal bír az autóipari szektor üzleti ügyeiben. Ezt a projektet is felelősen fogja továbbvinni. A részletes terveit jövő év elején közli.A Bloodhound tesztfázisai közül a legutóbbi tavaly volt a Newquay Reptéren, ahol 320 km/h-ra gyorsult a sugárhajtású szerkezet. A következő tervezet kísérlet 2019-ben lesz a Kalahári sivatagban, ahol már 805 kilométeres óránkénti sebesség elérése a cél. Az 1228 km/h-t 2020-ban vagy 2021-ben próbálják megcélozni, amennyiben Ian Warhurst nem változtat az eredeti forgatókönyvön.
(Gaba)
Borítókép: Fotó: hemmings.com