promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Még csak 12 éves, de már saját divatmárkája van

Még csak 12 éves, de már saját divatmárkája van

Színes
Kategória fejléc
Promotions
Kheris Rogers korát tekintve még csak tinédzser, hiszen mindössze 12 éves, mégis alapítója, ügyvezetője egy általa életre hívott vállalkozásnak, ráadásul már több tízezer ügyfelet szolgál ki. A fiatal lány ugyanis tavaly áprilisban megalapította a Flexin’ In My Complexion márkát, amelynek üzenete, hogy az ember jól érezheti magát a bőrében – írja a BBC.

A szellemisége mindennek nem véletlen. A fiatal ugyanis többször tapasztalt vele szemben megnyilvánuló rasszizmust, ellenérzést fekete bőre miatt.

Egy Twitter-bejegyzéssel indított brand az eltelt másfél év alatt több mint 200 ezer dollár bevételt termelt. Ám ennél talán fontosabb, hogy a Nike nagyköveteként tevékenykedik, mi több, ő a valaha volt legfiatalabb tervező, aki részt vett a New York Fashion Weeken.

Ismétlésként: Kheris Rogers még csak 12 éves.