A Pornhub felnőtt videós oldal nem igazán szégyelli, hogy mivel szolgálja ki a közönséget, és rendkívül sokat költ a marketingre is a cég. Anno még egy
karácsonyi reklámot is összedobtak, ahol a nagypapa prémium Pornhub előfizetést kapott ajándékba.
Az oldal nem tudni, hogy poénból, vagy ezt is marketingfogásnak szánják-e, de szokták figyelgetni, hogy Amerikában miként alakul a látogatottságuk bizonyos Trónok harca részek alatt. A múltkori évadzárónál például teljesen visszaesett, és a hetedik évad nyitányánál ugyanez volt a helyzet.
A 4,5% átlagban náluk nagyon sok, még úgy is, ha csak az amerikai ip-címről érkező forgalmat nézik. A lenti grafikonon lehet látni, hogy a premier alatt mindenki a Trónok harcára koncentrál, utána pedig elkezd visszakúszni a mérő. Itt a kihívás, jó sorozatokat kell gyártani, és így lehet a legjobban leszoktatni az embereket a szexvideók nézéséről. (Torony)