Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Ronaldónak nem csak a Coca-Colával gyűlt meg a baja: a halálát kívánta a Pepsi?

Ronaldónak nem csak a Coca-Colával gyűlt meg a baja: a halálát kívánta a Pepsi?

Sport & Szabadidő

Ronaldónak nem csak a Coca-Colával gyűlt meg a baja: a halálát kívánta a Pepsi?

Sport & Szabadidő

Promotions 12:52

Ezt az esetet azóta is sokan emlegetik, ugyanis nagyon botrányos volt.

A portugál sztár, Cristiano Ronaldo úgynevezett "kólagyalázós" akciója az egyik legjobban pörgő topik az Európa-bajnokság közepette, hiszen azóta mémek ezrei reflektáltak a klasszis tettére (mely szerint elrakta maga elől egy sajtótájékoztatón a kólákat, és inkább vízivásra buzdította az embereket), majd a pályán kívül más labdarúgók is elszórakoztak az eléjük tett kólával.

Az egyik legjobb reakció az oroszok edzőjétől jött, majd az UEFA is reagált az egyre szaporodó esetekre. Közben a Coca-Cola nagyon sok pénzt vesztett, de az elemzők szerint ehhez vajmi köze van Ronaldónak. 

A kólás történet kapcsán több oldalon is megjelent egy régi eset, amely Ronaldóhoz kapcsolódik, csak a sztori másik főszereplője most nem a Coca-Cola, hanem egy másik kólaóriás, a Pepsi. Az eset még 2013-ban esett meg, amikor egy kiki meccshez készülődött Svédország és Portugália, a cél pedig a 2014-es világbajnokságra való bejutás volt.

Portugáliában 1:0 arányban a hazaiak győztek, így a svédeknek nem volt könnyű dolguk. A visszavágón, Svédországban azonban sokáig vezettek, de érkezett Cristiano Ronaldo, és mesterhármassal ünnepelt. Portugália végül 3:2-re nyert, így ők jutottak ki Brazíliába a világbajnokságra.

A mérkőzéshez fűződő legjobb sztori azonban a meccs előtt történt.

A mérkőzést megelőzően nagyon felfokozott hangulatban várta mindkét nemzet, hogy mi lesz a végeredmény. Ilyenkor persze rendre beszállnak a nagyobb cégek is a szurkolásba, a svéd Pepsi azonban kicsit túllőtt a célon, utólag pedig bocsánatkérésre szorult a tettük.

Hogy mit csináltak?

Tudták, hogy Ronaldo lehet a legveszélyesebb a továbbjutásukra nézve, ezért a reklámjaikban vudubabaként jelent meg a portugál sztár, miközben különböző rossz dolgok történtek vele, és még az is megesett, hogy a Ronaldo-bábu egy sínen feküdt kikötözve, mintha csak a halálát kívánta volna a vállalat. A svéd Pepsi abban bízott, hogy ezzel a misztikus tevékenységgel talán kifogják a szelet Ronaldo vitorláiból, egyúttal fokozhatják a svédek harci kedvét is.

Portugáliában viszont óriási felháborodást keltett a kreatívnak szánt akció, még egy csoportot is létrehoztak a portugálok egy olyan felkiáltással, hogy "Soha többé nem iszok Pepsit!".

A svéd Pepsi természetesen azonnal bocsánatot kért a rosszul elsült poén miatt.

(via Business Insider)

Borítókép: Profimedia