Jól fizet a Fradinak az Európa-liga csoportköre
Olvass tovább...
A Fradi fölénye minden online platformon kiemelkedő. Nincs magyar csapat, amely meg tudná közelíteni a Ferencvárost.
[[adv]]
Az OTP Bank Liga 2019/2020-as idényének elején a hungarianfootball.com készített egy elemzést arra vonatkozóan, hogy melyik első, illetve másodosztályú együttes hogyan teljesít az online világban. Milyen platformokon vannak jelen, s ezeken mekkora követőtáborral rendelkeznek. Az eredmény egyfelől meglepő, másfelől mégsem feltétlen az.
Olvass tovább...
Utóbbi, azaz a nem meglepő kategóriába tartozik, hogy minden felületen Fradi-fölény tapasztalható. Ami már meglepő, az a szakadéknyi különbség. A Facebookon a Ferencvárosnak 235 ezer követője van, második helyen a MOL Fehérvár áll majd 70 ezer követővel. Tehét a zöld-fehér együttes fölénye ezen a téren háromszoros a második helyezetthez képest. Míg riválisának, az Újpest FC-nek mindössze 37 ezer követője van.
Ahogyan az látható: a Kisvárda nem rendelkezik Twitter fiókkal, illetve Paksnak és a Kaposvárnak nincs Youtube-csatornája.
Olvass tovább...
Amennyiben a magyar másodosztály felé fordulunk, még foghíjasabb táblázatot kapunk.
Kilenc csapatnak nincs Twitter-csatornája, négy csapat nem rendelkezik Instagram-profillal és szintén négy együttesnek nincs Youtube-csatornája.