promotions.hu
Sötét mód
Keresés
Menü megnyitás
Egy hazai Lidl-ben dühös fiatalok okoztak irdatlan felfordulást, de szerintük jó okuk volt rá
Borítókép:  Profimedia
Helyi Hírek
Kategória fejléc
Megosztás
Másolás

A fiatalok a Lidl egyik részlegét foglalták el, majd következett a műsor.

Az infláció miatt nem igazán szeretünk elveszni a boltokban mostanság, és különleges alapanyagokat beletenni a kosarunkba. Azért azt a hipermarketek is észrevették, hogy az emberek jóval kevesebbet vásárolnak. Állítólag a többség nem mondott le a minőségi alapanyagokról, de a mennyiségben nem veszünk belőlük annyit, mint régen.

Közben beindult a kötelező akciózás, aminek a lényege, hogy az alapvető élelmiszereket 20 kategóriába sorolták. Ezek közül minden héten egyet legalább 10 százalékos árengedménnyel kell adnia a kiskereskedőnek az előző 30 nap legalacsonyabb árához képest.

A Lidl, az Aldi, a Tesco, vagy éppen a Spar természetesen továbbra is jelképesen harcol egymás ellen, így azt lehet tapasztalni, hogy a 10 százaléknál jóval nagyobb leárazásokat csinálnak. Az árstopos terméket nem lehet belevenni az akcióba.

Közben a Lidl nem olyan rég adott ki egy közleményt, amivel ismét igyekeznek pozitív módon odacsapni. Az áruházlánc több mint 60 tejtermék fogyasztói árát csökkenti, így egyes árucikkek akár 20%-kal kerülnek kevesebbe a mai naptól kezdve.

Ezek között megtalálhatóak alapvető tejtermékek, friss és tartós tejek, különböző sajtok, többféle ízesítésű joghurtok, tejitalok, tejdesszertek, valamint a vaj és a tejföl is. Az áruházlánc is úgy van vele, hogy a kötelezően előírt 10 százalék helyett, annál jóval nagyobb mértékű, 20-50% közötti kedvezményt biztosít vásárlóinak a kötelező akcióknál.

Közben dühös fiatalok csináltak jókora felfordulást az egyik hazai Lidl áruházban. A vegánok a tejtermék részleget foglalták el, majd kezdték el kilocsolni a földre a tejet. Fel akarták hívni a figyelmet arra, hogy tejipar több millió állat szenvedéséhez és halálához járul hozzá.

Az aktivisták felszólítottak mindenkit, hogy hagyják abba a tejtermékek fogyasztását. A vegánok amúgy a kezdeményezésüket a tej világnapjára időzítették. Kicsit ironikus, hogy a Lidl meg pont a tejtermékekre hirdetett gigaakciót.

A lázadó fiatalok nem lehet tudni, hogy melyik áruházban voltak, de úgy néz ki nem merték csúcsidőre időzíteni a megmozdulásukat, pedig az lehet hatásosabb lett volna.

Hasonló tartalmak
Galéria - Van képünk hozzá
Színes
Tech & Tudomány
Helyi Hírek
Időjárás