promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Kegyetlenül kiakadtak a magyar vásárlók, hogy lehet ekkora hiba?

Kegyetlenül kiakadtak a magyar vásárlók, hogy lehet ekkora hiba?

Borítókép:  Illusztráció / Profimedia
Helyi Hírek
Kategória fejléc
Promotions

Rengeteg magyar bosszankodott a hiba miatt.

Húsvéttal van tele most minden, kis túlzással a csapból is az folyik, persze érthető módon. Nem csoda hát, hogy a hazai boltok is húsvéti akciókkal, nyereményjátékokkal, és egyéb húsvéti meglepetésekkel szolgálnak a vásárlóknak. Nemcsak az élelmiszerüzletek, de a drogériák is készülnek a húsvétra, mert bár nagypénteken általában nincsenek nyitva a boltok, de szombaton kinyitnak.

Nem olyan rég írtunk arról, hogy az Aldi húsvéti nyereményjátéka erősen lezsibbasztott jó pár magyart a Facebookon, akkor is érdekes kommentek születtek. Most a Rossmann tavaszi játéka alatt estek egymásnak a magyarok, pontosabban inkább a Rossmann-nak mentek neki habzó szájjal.

A Rossmann egy izgalmas húsvéti kincsvadászatra invitálja a vásárlóit, és erről meg is osztott egy bejegyzést a Facebook-oldalán.

A leírásuk szerint le kell tölteni a Rossmann telefonos applikációját, be kell lépni, és kezdődhet is a játék. A tojáskeresés időre megy a játékban, és 15 tojást kell megtalálni. Sokakat vonzott ez a játék, mert értékes nyereményeket is lehet vele nyerni, de a bejegyzés alatt nem éppen pozitív kommentek születtek.

"Tegnap óta nem tudok játszani tegnap is és ma is azt írja hogy ma már játszottam holott tegnapelőtt játszottam egyszer."

"Üdv, nekem nincs az appon ilyen, és frissítést se tudom igy h lehet mert nem ad ki ilyen opciót."

"Nincs benne az appban. Hol kell keresni?"

– írták a még viszonylag visszafogottan felháborodott kommentelők a Facebookon, ahol persze voltak ennél cifrább hozzászólások is.

Ezek alapján a magyar vásárlók komoly hibába ütköztek a Rossmann applikációjában, ami miatt egyesek nem tudtak játszani, hiába próbálkoztak. Egyelőre még nem érkezett információ arról, hogy mikor sikerül orvosolni a problémát, de reméljük, hogy hamarosan mindenki elégedett és nyugodt lesz.

Frissítés: a Rossmann munkatársa felvette velünk a kapcsolatot, és elmondta, hogy nem rendszerszintű hibáról van szó, hanem kizárólag egyéni szintű problémákat tapasztalhattak a felhasználók – az ügyfélszolgálat pedig próbál mindenkinek segíteni, aki felvette velük a kapcsolatot.