„Hát milyen viselkedés ez?!” - botrány tört ki a Lidl-ben, bunkó pénztáros idegesítette fel a vásárlót
Olvass tovább...
Agresszívan, alpári stílusban esett neki a Rossmann üzletvezetője az édesanyának. Szilvia maga mesélte el nekünk, mi történt.
Nap, mint nap lehetne írni arról, hogy milyen konfliktusok és viták tudnak kialakulni egyes vásárlók és bolti dolgozók között. A napokban hoztuk le, hogy az egyik magyarországi Lidl-ben milyen modortalanul viselkedett a pénztáros az egyik vásárlóval.
Olvass tovább...
Ezután a cikkünk után levelet kaptunk Szilviától, aki egy hasonlóan felháborító esetről számolt be, ami a csepeli Rossmann-ban történt 2023. február 16-án, kora délután.
„12:40 körül érkeztünk a csepeli gyermekorvosi rendelőhöz időpontra. A rendelőnek saját betegparkolója nincs, a szemközti oldalon található parkoló szolgája ezt a célt. Az egy hivatalos parkoló, ami egyben a Rossmann gazdasági bejáratának is helyt ad, amihez egy beton rámpa vezet. A beton rámpa oldalfalánál 3 műanyag tábla szerepel, 2db megállni tilos és egy "kizárólag vásárlók részére" feliratú. Az utóbbinál álltam meg, mivel a Rossmann-ban akartunk bevásárolni orvos után”
- kezdte a történetet Szilvia, akik 13 óra előtt pár perccel jöttek ki a gyerekorvostól, és látta, hogy egy áruszállító teherautó áll az autójuk mögött.
Szilvia odament a sofőrhöz, aki közölte vele, hogy rossz helyen állt meg, de most meg kell várnia, amíg kipakolják az árut. Szilvia gondolta, addig bevásárolnak a Rossmann-ban és a gyógyszertárban. Ekkor azonban hangos ordibálásra és káromkodásra lett figyelmes, majd a gazdasági bejárat ajtaján kirontott egy nő:
„Ordibálni kezdett velem hogy »vak vagyok-e, hogy ott nem lehet megállni, és mit képzelek?!« Bocsánatot akartam kérni ha rossz helyen állok, mutattam a vásárlói parkoló táblát, de ő csak üvöltött, hogy -idézem: "lesz*rom, rendőrt hívok b*szd meg!". Megkértem, hogy ne ordítozzon a gyerekem előtt. Azt mondta »lesz*rja a gyerekemet, meg hogy orvosnál voltunk, attól nekem tudnom kell, hol állhatok«. Fenyegető testtartással, kiabálva elindult a rámpán lefelé, mire én hátráltam a kislányommal, majd meghallottam hogy azt kiabálja, hogy »Te f*sszopó k*rva!«. Ismét felszólítottam, hogy ezt fejezze be az 5 éves gyerekem előtt, ha rossz helyen állok, sem érdemlek ilyen stílust. Néhány dühös mondatváltás után hívtam a páromat, a hölgy pedig az áruátvételt kezdte meg. A párom hamar megérkezett, kérdeztük a hölgy nevét, amit nem mondott meg, bementünk a Rossmann üzletbe és kértük az üzletvezetőt és a vásárlók könyvét, panaszt szerettem volna tenni a viselkedése ellen. Kiderült, hogy az a hölgy az üzletvezető és nem állt velünk szóba, nem adta át a vásárlók könyvét, hanem távozott a raktárba”
A történet itt még nem ért véget, ugyanis később megérkeztek a közterület-felügyelők, akik megállapították, hogy Szilvia nem állt rossz helyen az autójával, és a Rossmann által kihelyezett korlátozó táblák közigazgatásilag nem szabályosak. Ezek után az üzletvezető elnézést sem kért Szilviáéktól, majd mikor újfent kérték a panaszkönyvet, közölte velük, hogy "úgysem kap érte semmit".
„Ismét az üzletbe mentünk, a biztonsági őr hozta a vásárlók könyvét, megírtam a panaszt, az üzletvezető hölgy ekkor sem mondta meg a nevét, csak ráírta, hogy a dolog közterületen történt, mintha az mentség lenne és nem számítana, hogy munkaidőben, áruátvétel közben történt. (..) Azóta még nem kaptam választ, tudom, hogy 30 napja van rá az üzletnek, de tartok tőle, hogy nem tesz lépéseket a Rossmann vezetése az agresszív, alpári stílusú alkalmazottjukkal szemben, ahogy mondta is nekem. Elkeserítőnek tartom, hogy egy vélt szabályszegés miatt így viselkedik egy üzletvezető és rossz belegondolni, hogy ha nincs ott a gyermekem, mit tett volna”
- zárta a történetet Szilvia.
Olvass tovább...
Megkerestük a Rossmann Magyarország Sajtóosztályát, amiben megkérdeztük, tudna-e az esetről, valóban minden úgy történt-e, ahogy olvasónk leírta, és ha igen, akkor milyen következményei lehetnek ennek, a csepeli üzletük vezetőjére nézve. Cikkünk megjelenéséig azonban nem kaptunk tőlük választ, de amint reagálnak, azonnal frissítjük az anyagot.
FRISSÍTÉS: A Rossmann azonnal kivizsgálta az esetet, bocsánatot kértek a vásárlótól, és elbocsátották az agresszív dolgozót.
[[cikk3]]
(Ha Önnel is történt hasonló incidens valamelyik üzletben vagy vendéglátóhelyen, és megosztaná a történetét, küldje el nekünk beszámolóját a szerk@promotions.hu e-mail címünkre.)