Tömeges agyzsibbadást okozott az Aldi, a magyar vásárlók csak fogták a fejüket kínjukban
Olvass tovább...
Az Aldi tavaszi reklámja nem mindenkinél okozott virágos jókedvet.
Az Aldi és a Lidl fej fej mellett halad, ami a magyar vásárlóknál való népszerűséget illeti. Ha az egyikük csökkent az árakon, a másikuk is követi példáját. A magyar vásárlók kitartanak kedvenc boltjaik mellett és még mindig rengetegen járnak ezekbe az áruházakba. Ami viszont a közösségi oldalas hirdetéseket illeti, az Aldi élen jár. Valódi poénbombákat gyártanak reklámként a közösségi oldalukra, és ezek sokszor fárasztóak, sokszor zseniálisak, de mindig rengeteg kommentet generálnak.
Az Aldi marketingesei most ismét kitettek magukért. Megszokhattuk már a humoros és ötletes hirdetéseiket és reklámjaikat, a virslitől a vajig mindenre előállnak egy-egy jó szóviccel. Most, hogy tagadhatatlanul itt a tavasz, egy igazán tavaszi hirdetést készítettek, ahol a futórózsák jólétét szorgalmazzák a kovácsoltvas rózsafuttató állvánnyal. A feladatot pedig ezúttal is szó szerint vették, és ismét egy szóviccel jelentkeztek, amire a kommentelők reakciói is meglepőek és változatosak voltak.
Olvass tovább...
A Facebook-oldalukon található frappáns rózsás hirdetés már 2 ezer kedvelést kapott a vásárlóktól és ezúttal is kommentcunamit generált.
Volt olyan kommentelő, aki még rádobott egy lapáttal a szóviccekre, és efféléket írt a képhez:
"Húha, azé' megbokrosodtak."
"Rohanó virágban élünk…"
"Rózsás hangulatban futkosnak."
"Minden rózsa futóbolond!"
De volt olyan is, aki azonnal egy másfajta futtatásra asszociált.:
"4-es mellett is ez futtatja a Rózsákat a legjobban."
"Még szerencse, hogy ez a rózsafuttató nem az a fajta, amelyik a sarkon futtatja a rózsákat."
"Nem tudom, ki találja ki ezeket,de díjat érdemel. Nagyon viccesek és jók, gratula!!"
Olvass tovább...
Az Aldi csapata nagyon tudatosan csinálja reklámjait, ha megnézzük az Instagram-oldalukon egészen másfajta bejegyzések láthatóak, mint a Facebook-felületükön. Előbbi inkább komolyabb és letisztultabb arculatú, szóviccektől mentes, utóbbi pedig kifejezetten arra megy rá, hogy kommenteket és reakciókat generáljon.