A Lidlben valódi nadrágháború tört ki, a vásárlók az áruházat hibáztatják
Olvass tovább...
A magyar Lidl ismét egy szégyenkezhet a vásárlók lehangoló véleménye miatt.
Furcsa kérdéssel indította a Lidl Magyarország a hetet, és egy roppant vitás gondolatmenettel izzította be követői és vásárlói fantáziáját. A rendkívül népszerű németországi eredetű és székhelyű üzletlánc elsősorban élelmiszerek árusításával foglalkozik, ám különleges akciói során háztartási-, és barkács-eszközök is értékesítésre szoktak kerülni. Ezek minősége általában hullámzó megítélésű, ám kétségtelen, hogy ár-érték arányban képesek felvenni a versenyt a középkategóriás társaikkal.
Olvass tovább...
A Lidl legújabb sikerterméknek szánt ötletét természetesen saját zászlója, a már-már legendás hírű Parkside márkanévvel látta el. Többen próbáltak már utána járni az említett márka eredetének, ám a lényeg az, hogy az angol szavak ellenére összességében kínai gyártmányú termékekről van szó, melyek célszerűen, az átlagosnál több odafigyeléssel készülnek a német multi elvárásainak megfelelően.
Olvass tovább...
Tehát az új Parkside jóság nem más, mint egy vizes-nedves porszívó. A slágerterméknek szánt háztartási szerszámot pedig nem máshová ajánlja a Lidl, mint egy jól felázott fürdőszobába, kissé talán félreértelmezve az ilyesfajta takarítóeszköz létjogosultságát. Persze elgondolkodtató a Lidl kérdése, amire alighanem senki nem adna IGEN választ:
„Álmodoztál már valaha arról, hogy közvetlenül tusolás után porszívózod fel a fürdőt?”
A tegnap indult akcióval szinte azonnal ki is húzták a gyufát az áruházlánc örökös kritikusainál:
„Végre értelmet nyer az életem. Mindig is arról álmodtam titkon, hogy amikor kiszállok a kádból, bárcsak egyszerre tudnék egy jó kiadósat porszívózni! Ezután szerintem a kádban szárítom majd a hajam is. Ki tudja?”
A múlt által előidézett sérelmek nem ismert mértéket öltöttek:
„Így vásárold meg! Vásároltam néhány éve egy Parkside PNTS 1300 E4-et. Sehol nem lehet venni hozzá papír porzsákot. Egy helyen ígértek, de messzire van, vagy rendeljem meg. Drágább lenne az 5 porzsák, mint maga a porszívó”
Egy trendi beszólás is belefért valakitől:
„Gyanítom, hogy ezt a hirdetés szöveget is a ChatGPT-vel generáltátok”
A végére még egy kis maró gúny, talán tapasztalásból:
„Nehogy bárki áfás számlára vegye, nem lesz rá fél óra garancia sem!”
A Promotions.hu senkit nem szeretne lebeszélni a porszívó megvételéről, így közvetlenül is várjuk olvasóink jelzéseit az esetleges benyomsáokról.
Olvass tovább...