A Lidlben valódi nadrágháború tört ki, a vásárlók az áruházat hibáztatják
Olvass tovább...
Magyarország egyik legkedveltebb áruházlánca a Lidl, ám az árstop miatt ők is bajban vannak a tej és cukor kínálattal.
Nem feltétlenül szeretnénk relációs jeleket kitűzni a Magyarországon is elérhető nagy múltú és nemzetközi multinacionális áruházláncok közé, de tény, hogy több szempontból is vannak eltérések közöttük. Legyen szó a Tesco-ról, Aldi-ról vagy Lidl-ről, vannak olyan megközelítési lehetőségek, melyek hol az egyiket, hol a másikat illetően rejtenek magukban vonzerőt a vásárlók felé. Többször írtunk már meg panaszos olvasói levélről cikket, ahol a minőség jelentette a problémát, vagy akár egy türelmetlen, jó eséllyel a munkájában agyon hajszolt pénztáros vagy árufeltöltő.
Olvass tovább...
Magyarok vagyunk, és talán a legtöbb nemzetnél sokkal inkább ránk süthető, hogy függetlenül a pénztárcánk vastagságától, bizony a megszokásaink rabjai vagyunk. Szeretjük mindig ugyanazt a kávét inni, centire ugyanazon az útvonalon autózni a munkahelyünkre, amelyet már megszoktunk, megszerettünk. Sokunk számára ezt jelenti a megszokott helyen történő rendszeres kis-, és nagybevásárlás rituáléja is.
Olvass tovább...
Egyik olvasónk, András édesanyja rendre a Lidl-be tér be vásárolni. A már nyugdíjas korú hölgy néha napi bevásárlásra is elgurul a német cég egyik kisvárosi üzletébe. Az anyuka ugyanis két utcára lakik az egyik Bács-Kiskun vármegyei város Lidl-jétől. Azonban tegnap nehezen indult a hét a hölgy számára. Minderről András számolt be bővebben a hozzánk eljuttatott e-mailjében:
"... Édesanyám már évek óta, tulajdonképpen majdnem mindennap elsétál vagy elautókázik a ....-i Lidl-be. Néha csak egy-egy pékáruért vagy felvágottért, vagy valami érdekes akciós áruért ugrik be. Szerintem ez valójában megszokás kérdése, mert a városunkban van Aldi és Tesco is, ám azokba sosem jár el. Tegnap a saját elmondása szerint kiverte nála a biztosítékot, hogy délutánra már megint nem talált sem a kormány által árstoppal ellátott 2,8-as tejet és kristálycukrot. Azt mondta, hogy két árufeltöltővel és még a pénztárossal is összeszólalkozott, hogy milyen jogon tartják vissza a kötelezően akciós árucikkeket a vásárlók elől. Értelmes választ nem kapott, csupán az egyik Lidl-munkatárs mondott neki olyat, hogy érdemes korábban, lehetőleg reggel befutni az olcsó tejért és cukorért. Nem tudom, hogy végül megfogadja-e a tanácsot, de már arról beszél, hogy megnézi a többi bolt kínálatát is."
Andrással folytatott levelezésünk során végül ő sem tudott beszámolni a miértekről. Szerinte üzletpolitikai okokra vezethető vissza, hogy miért nincs mindig kirakva minden árstopos termék a Lidl polcaira.