Hatalmas titkot rejt a Nagykörút, a budapestiek még csak nem is sejtik?
Olvass tovább...
A BKK-nak egy rosszul elsült komment miatt kellett elnézést kérnie az emberektől.
A Budapesti Közlekedési Központot rengetegen követik Facebookon, hiszen a BKK folyamatosan nagyon fontos információkat oszt meg a közösségi oldalán. Hol forgalmi változásokra, hol különböző eseményekre, akciókra hívják fel a figyelmet az oldalon, így nagyon sokan hálásak a tájékoztatásért – de most úgy tűnik, hogy történt egy kis kellemetlenség, ami miatt magyarázkodnia kellett a BKK-nak.
Olvass tovább...
A jelek szerint a Budapesti Közlekedési Központ a minap egy olyan kommentet fogalmazott meg a közösségi oldalán, ami sokakat rendesen kiakasztott, hiszen összemosta a hajléktalanokat azokkal az emberekkel, akik megsértik az utazási feltételeket, ez az általánosítás pedig nem kis felháborodást keltett – a BKK most nyilvánosan kért bocsánatot a kommunikációs baklövés miatt.
„Elnézést kérünk a járatainkon utazó hajléktalan emberekkel kapcsolatos, helytelenül megfogalmazott kommentünk miatt. Szolidaritást vállalunk az otthon nélküli, nehéz sorsú embertársainkkal.
A Facebook-oldalunkon ma délután olyan hozzászólás jelent meg, amely alapvetően megengedhetetlen, hiszen összemossa a hajléktalan emberek helyzetét az utazási feltételeket megsértő utasokkal. Ez nyilvánvalóan egy téves azonosítás, hiszen a megbotránkoztató viselkedésből, vagy az utazási feltételek megsértéséből nem következik, hogy valaki hajléktalan volna, ahogy fordítva sem igaz ez az általánosítás. Elnézést kérünk azoktól, akiket ez a hozzászólás bármilyen formában megbántott.
Hiszünk az egyenlő bánásmódban, ezért szolidaritást vállalunk nehéz sorsú embertársainkkal. A hajléktalan emberek védelmét kiemelten fontosnak tartjuk. Ezért is működünk együtt partnereinkkel például a téli krízisellátás időszakában is, hogy szükség esetén a hajléktalan emberek a lehető leghamarabb megfelelő ellátást kapjanak.
A magunk eszközeivel ezután is igyekszünk segíteni hajléktalan és nehéz sorsú embertársainkon egyaránt”
– olvasható a BKK közösségi oldalán.
Mivel a Budapesti Közlekedési Központ korlátozta a hozzászólásokat a fent idézett Facebook-bejegyzésnél, így sajnos nem tudjuk megmondani, hogyan fogadták az emberek a bocsánatkérést – de valószínűleg jól, mivel a BKK még időben felismerte a hibáját és érthető módon tisztázta a szituációt, ami minden bizonnyal soha többé nem fog megismétlődni.
Itt lehet megtekinteni a Budapesti Közlekedési Központ bejegyzését: