Hamis magyar termékek a PENNY-ben? Megtévesztéssel gyanúsítják az üzletláncot
Olvass tovább...
A hazai kick-boxos úgy gondolta, hogy egy gödöllői Coop áruház tetején mutatja meg, hogy mit tud.
A mára gazdasági csoportként működő Coop története kivételes a hazai piacon, hiszen több mint 20 évvel ezelőtti megalapítása óta 100 százalékban magyarországi tulajdonban van. Gyakran lehet látni az áruházlánc reklámjait is, szóval kívülről fújja mindenki a szlogent, ha a Coop a „jó szomszéd”.
Az üzletlánc céljai között előkelő helyen szerepel a magyar kereskedelmi kultúra színvonalának emelése. Az más kérdés, hogy az emberek többsége mostanában nem igazán szeret vásárolni járni az állandóan növekvő árak miatt. A boltok is trükköznek, és folyamatosan emelnek a többi termék árán, mindig csak kicsiket. Ez teljesen mindegy, mert az emberek látják, hogy sokkal nagyobb a végösszeg, mint azelőtt, ráadásul alig került valami a kosarukba.
[[cikk1]]
Ahogy majd a TikTok videóban látni fogjuk, valaki be se megy a Coopba, inkább az áruházlánc tetején üti el az időt. Ezzel eleve pénzt spórol, és még az egészségére is ügyel, mivel sportol közben.
A felvételt Baros Tamàs töltötte fel a TikTok-ra, amit cikkünk írásakor már több mint 350 ezren megnéztek. A sportoló azért vágott bele anno a kick-boxba, hogy meg tudja magát védeni az utcán, de később a versenyeken való jobbnál jobb eredmények elérése motiválta.
Olvass tovább...
Baros Tamás edzéseket is szokott tartani Szadán, de most egy gödöllői Coop áruház tetején mutatott be néhány mozdulatot. A videó valóban vírusként terjed a neten, és stílusosan a Grand Theft Auto: San Andreas zenéje megy alatta.
A TikTok videóhoz záporoztak a kommentek is:
„Bezárt a terem, a Coop tető meg nyitva volt”
„Rock az ABC tetején, zseniális”
Olvass tovább...