A Lidl új terméke még ki se került a polcokra, de máris elkapkodták – karácsonyi tippek, ha fiad van!
Olvass tovább...
Az egyik fővárosi boltjuk okozott problémát.
A német Lidl élelmiszerlánc még az 1930-as években jött létre, és fejlődését a nácik hatalomra kerülése, valamint az elvesztett második világháború sem tudta megtörni. Talán meglepő, de a multicég már 2004 óta van jelen Magyarországon is.
A Lidl akkor a logisztikai központja és 12 üzlete megnyitásával vetette meg a lábát hazánkban, és 2021-ben már 187 áruházzal, valamint 3 logisztikai központtal rendelkezett. Nyugodtan mondhatjuk, hogy ár-érték arányban igen kedvező feltételekkel kínálja termékeit a vásárlóknak.
Ha valaki rendszeresen vásárol a sárga-kék-piros logós boltokban, az a saját szemével is láthatja, hogy a nyugdíjasok egyik kedvenc bevásárlóhelye. Most azonban a német vállalat az egyik húzásával éppen ezt a réteget haragította magára.
Olvass tovább...
Budapesten keltett óriási felzúdulást, amikor az egyik belvárosi Lidl üzletben szinte csak automata kasszák kezdtek el működni. Olyan perpatvar kerekedett belőle, hogy az ügy hullámai még a VI. kerületi önkormányzatig is eljutottak, és végül a kiskerlánc részben meghátrált – olvasható az RTL oldalán.
„Nem kellett volna a régi rendszerhez nyúlni. Az új kasszáknál nagyon le kell hajolni, kényelmetlen, és nehéz bennük megtalálni, amit keres az ember. Nekem van bankkártyám, de nem szeretem használni”
– mondta el az egyik nyugdíjas vásárló azt, hogy az ő korosztálya mit nem szeret az automata kasszákban. A boltok ezzel az önkiszolgáló formával nyilvánvalóan spórolnak, hiszen nem kell drága munkaerőt alkalmazni, viszont alighanem rengeteg vásárlót is elriasztanak az adódó kényelmetlenségek miatt.
A Lidl októberben állította csatasorba tíz önkiszolgáló pénztárát, amelyek ezek szerint máris megbuktak. Az érintett önkormányzat végül azt kérte, hogy legalább egyetlen valódi, hagyományos kasszát is telepítsenek, amiből végül 3 lett a nyugdíjasok nagy örömére.
Olvass tovább...