Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Le se vesszük a szemünket a mobilunk képernyőjéről

Le se vesszük a szemünket a mobilunk képernyőjéről

Helyi Hírek

Le se vesszük a szemünket a mobilunk képernyőjéről

Helyi Hírek

Promotions 07:37

Szinte csak mobilról olvasunk már híreket, azt is leginkább a munkahelyünkön tesszük.

Majdnem a teljes Y- és Z-generáció használja az internetet a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság legújabban kiadott adatai szerint. Ez konkrétan 15-40 éves korosztályt tarkarja. Persze, nem egy meglepő adat, hiszen ebben a korban már teljesen természetes az internet használata, sőt kötelező is, hiszen ma már nem végezhető el az iskola net hozzáférés nélkül, a pláne a koronavírus járvány idején.

Az idősebbek között egyre csökken az internetezők száma. Az X-generáció esetén, vagyis a 41 és 56 év közöttieknél nagyjából 86 százalékos az arány. Az 57-75 évesek között pedig 62 százalék. Még a 76 évnél idősebbeknél nagyot esik a felhasználók száma, csupán 6,5 százalék szokott szörfölgetni a neten, ami kb. 740 ezer embert takar.

Összesen a magyar lakosság 77,52 százaléka internetezik, ami több mint 6,4 millió embert jelent.

Kitértek arra is, hogy a legtöbben híreket és magazinokat olvasnak a leginkább. Előbbit inkább munkahelyen, még utóbbit otthon böngészték a legtöbben. Valamint hétvégén kevesebb embert érdekelnek, mint hétköznap.

De a magyar lakosság majdnem 70 százaléka fent van Facebook, még az Instagramot használók a 30 százalékot sem érik el, így itthon még mindig népszerűbb az előbbi platform. A Facebooknál ez konkrétan 6,75 millió regisztrált felhasználó jelent, 2,59 millió pedig az Instagramnak.

Borítókép: Illusztráció/Profimedia