Olvass tovább...
Ötletes játékkal állt elő az Aldi. Ha húsvét miatt ma már személyesen nincs interakció, legalább az online térben legyen.
Az kétségtelen tény, hogy az Aldi és a Lidl Facebook-oldalai ötletesek, és néha sikerül olyan posztokat gyártaniuk, amelyek tényleg mosolyt csalnak az arcunkra. Ez pedig tök jó, mivel igazából azért folyik a marketingesek között a küzdelem, hogy minél többször az adott áruház jusson eszükbe az embereknek, ha vásárolni kell menni. Az Aldi például elég keményen lovagolja meg a szóviccek hullámait,
és néha tényleg viccesen pusztító humorbonbonok látnak napvilágot a közösségi felületeiken.
A marketing lényege a 21. században, hogy a márka mindenütt ott legyen veled, bárhová is mész, bármilyen ünnep is van, és bármilyen körülmények is álljanak elő, legyen egy ötlet, amivel lehessen úgy kommunikálni, hogy abból valamilyen reklám szülessen a végén. Anno egy ismert alkoholgyártó egy természeti katasztrófa közepette állította át a palackozóüzemét ivóvíz palackozására az alkohol helyett, a segítség mellett természetesen ennek is volt reklámértéke.
Olvass tovább...
Ma nincsenek nyitva a boltok, a marketinggépezetük azonban velünk van, az Aldi oldalán például Aldi-s logós tojásokat kell keresnünk az elmúlt héten posztolt képeken, és megszámolni, hogy hány ilyet rejtettek el a grafikákon. Ez ötletes húzás, mivel ezáltal vissza is pörgeted az elmúlt hét posztjait, és azonnal képbe is kerültél, hogy milyen aktuális akciókat, menő termékeket szerezhetsz majd be a következő vásárlásnál, ha épp az Aldiba vinne az utad.
A játék amúgy nagyon népszerű:
Olvass tovább...