promotions.hu
Sötét mód
Keresés
Menü megnyitás
A magyar ALDI példátlan dolgot tett, magyarok tízezreinek életébe hoztak be egy kis örömöt
Borítókép:  Profimedia
Gasztro & Utazás
Kategória fejléc
Promotions
Megosztás
Másolás

Amit most fogsz látni, talán soha nem fogod elfelejteni.

Eljött az akciós újságok időszaka, csütörtökön akcióváltás van, így már a elgtöbb diszkontlánc internetes oldalán fent is vannak az új akciós szórólapok. Az akciók a legtöbb helyen némi hangsúlyeltolódással hasonlók, sőt, megesik az is, hogy ugyanolyan leárazások szerepelnek az egyes áruházak szórólapjain.

Mégis hogy lehet kitűnni ebből az akciós médiazajból?

Az ALDI-nak tuti receptje van erre. Minden egyes promóciós kampányukban megjelenik ez az "aldiság", ami a lazaságot és a humort ötvözi, és gyakran szuper szóviccek formájában tör felszínre a mélyből.

Arról már korábban is írtunk, hogy a labdarúgó Európa-bajnokság alatt az ALDI kommunikációja volt az egyik legjobb a hazai áruházak közül. Sőt, annyira jól sikerült, hogy tudtuk nélkül igazából a magyra meccsekkel kapcsolatban a képeiken illetve a fotókhoz fűzött kommentjeikben megjósolták a végeredményt is.

A legújabb nagy dobásuk a friss szezámmagos bagelt promózza, de nem a megszokott formában. Talán nem is gondolnátok rá, hogy bagelt kellene majd venni a hétvégi bevásárlás közepette, de ez a plakát valószínűleg az agyatokba égeti, hogy lehet, ki kéne próbálni az ALDI bageljét.

A lyukas zsemle amúgy lengyel eredetű étel, az írásos források szerint már a 17. században is kedvelt étel volt. Nagyszerű szendvicseket lehet készíteni belőle.

Íme a reklám:

Hasonló tartalmak
Galéria - Van képünk hozzá
Színes
Tech & Tudomány
Helyi Hírek
Időjárás