promotions.hu
Sötét mód
Keresés
Menü megnyitás
A magyar ALDI kísérteties jóslatot dobott be a német - magyar meccsre az Európa-bajnokságon, nagyon beletrafáltak - ismét!
Borítókép:  Profimedia
Sport & Szabadidő
Kategória fejléc
Promotions
Megosztás
Másolás

Ezek a srácok hihetetlen jó jósok lennének, mindhárom magyar focimeccs kapcsán meglátták a jövőt.

A magyar ALDI elképesztően jól szövegezett képekkel jelentkezik hétről hétre a vállalat Facebook oldalán. Akik imádják a szóvicceket, azoknak ott a helyük az ALDI közösségi oldalain, hogy mindennapi szóvicc adagukat megkaphassák szokás szerint, természetesen ALDI áron ezt is.

Sokan követték őket az Európa-bajnokság alatt is, amikor minden nap felkerült valami szórakoztató tartalom, ami az esti magyar meccsre vonatkozott. Utólag nézve a három posztot, nagyon fura élményben lehet részünk,

mintha tudtukon kívül minden képbe és üzenetbe elrejtették volna valamilyen módon utalást az Európa-bajnokság magyar meccseinek végeredményeire.

Kísérteties élményben lehet részünk, ha végignézzük ezeket. Tréfás, de az ALDI marketingesei valamennyire látták a jövőt, vagy lehet, hogy mi a Nostradamus-szakértők hóbortos módija szerint belevetítjük, belemagyarázzuk ezekbe a posztokba a jövőt?

Valószínűleg az utóbbi az igaz, ennek ellenére mindhárom üzenetben felfedezhető utalás a jövőre. 

Minden június 15-én kezdődött, amikor Magyarország Portugáliát fogadta a halálcsoport első meccsén, a 84. percig simán tartottuk a 0:0-ás eredményt, majd jött hirtelen három portugál gól a semmiből. Az ALDI e nap reggelén "BORTUGÁLOK" üzenettel 3 borosüveges képet ábrázoló képet tett közzé a közösségi oldalán.

Majd folytatódott egy nagyon vicces "Grízemberes" poszttal, ahol a franciák egyik legnagyobb gólvágója búzadaraként jelent meg a képen. Az ALDI szövegírója pedig a következő szöveggel publikálta a tréfás képet:

"Reméljük, nem talál be a grízengúz!"

Griezmann lőtte a franciák egyenlítő gólját a mérkőzésen. Több kommentelő már ekkor is megjegyezte viccesen, hogy "kellett nektek emlegetnetek!".

Aztán jött a harmadik csoportmeccsünk Németország ellen, erre a mérkőzésre több jóslat is napvilágot látott a játék előtt. Többek között Yashoda, a hamburgi elefánt is megmondta a végeredményt. Az ALDI marketingesei megint tudtak valamit, hiszen a poszt szöveges részében azt írták:

"A legjobb sörkorcsolya 3 magyar gól! Szurkoljuk ki együtt az esti győzelmet!"

Igen, mintha tudták volna, hogy három magyar gól kellene majd a győzelemhez. Elképesztő, hogy mind a három meccs kapcsán beletrafáltak valamelyest a jövőbe.

Posztunk csupán egy gondolatkísérlet, viccesen idézzük meg Dan Brown szellemét pár perc erejéig, hogy emlékezzünk a dicső napokra, a magyar válogatott nagy menetelésére, és arra, hogy az ALDI tényleg jól űzi a marketinget.

Emlékeztek még a tegnapi első magyar gólra, amikor egy ország üvöltött fel örömittasan?

Hasonló tartalmak
Galéria - Van képünk hozzá
Színes
Tech & Tudomány
Helyi Hírek
Időjárás