A Pepco orgazmus közeli állapotot okoz a vásárlóinak
Olvass tovább...
A diszkontlánc nagy örömhírekről számolt be Magyarországon a közösségi oldalán.
A koronavírus-járvány kitörése óta a vásárlás még jobban központi téma lett az életünkben, sőt, az egyes áruházaknak és diszkontláncoknak már saját kis rajongótáboruk is van, amelyek meglehetősen kritikusok is az adott bolt termékeivel kapcsolatban. Magyarországon is fellelhető a Facebook-on több csoport, amelyekben a tagok megbeszélik egymás között, hogy mit lehet érdemes megvenni.
Az szinte biztos, hogy a legodaadóbb rajongói kis hazánban a Pepcónak vannak. A pepcós rajongásról korábban már írtun egy hosszabb cikket is, amelyet itt érhettek el:
Olvass tovább...
Most a Lidl három óriási örömhírről számolt be, nagy megtiszteltetés érte ugyanis a diszkontláncot. Valószínűleg több százezer magyar egyet fog érteni a döntéssel. A magyar Lild a Facebook oldalán közölte, hogy az Év Boltja 2021 versenyen három kategóriában is díjat nyertek,
ismét elnyerték Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője címet, de msot ők vitték el Az Év Friss Pékáru Kereskedője címet is, sőt Az Év Boltja 2021 címet Diszkont kategóriában a budapesti, Görgey úti áruházuknak ítélte a zsűri.
Olvass tovább...