Elképesztő akció az Aldiban: 24 ezer ember állt sorba egy termékért, ami nagyon le volt árazva - íme, a szupersztár termék
Olvass tovább...
Megérkezett a tavasz, és mindenki ezt akarja.
Az Aldi, a Lidl vagy a Tesco akciói elképesztő embertömegeket képesek megmozgatni, van olyan, hogy Magyarországon is hatalmas sorok kígyóznak egyszer-egyszer, és az is megesik, hogy szupersztár termékek pillanatok alatt elfogynak a polcokról. De az angol őrülethez hasonlót valószínűleg még sosem tapasztaltunk itthon.
Az angolok ugyanis a tavasz megérkezésével teljesen ráfüggtek az úgynevezett "egg chair"-re, amit magyarul tojás alakú fotelnek hívhatunk (vagy kagylófotelnek). De egyszerűen kerti függőfotelnek is nevezhetjük. A termék így néz ki:
Kép: Aldi via MyLondon
Olvass tovább...
Az igazsághoz persze az is hozzátartozik, hogy az efféle ülőalkalmatosság nagyon trendi manapság, nemcsak a szigetországban, de Magyarországon is egyre többször lehet hallani róluk. Mostmár egyre több tévés reklámban is megjelennek, legutóbb például az Auchan függőfoteljeiről lehetett rengeteg szpotot látni a tévében. Angliában pedig még ennél is erőteljesebben nyomták a terméket, a kampányban rengeteg influencer és lakberendzési tanácsadó is részt vett, a közösségi médiumok dugig voltak függőfotelekkel.
És úgy tűnik, a reklámoknak van húzatja. Persze ehhez a hírveréshez az is nagyon sokat hozzászámít, hogy a brit újságokban előszeretettel foglalkoznak az efféle hírekkel, az angolszászoknál nagy hagyománya van a bevásárlós-akciós tudósításoknak, illetve annak is, hogy a vásárlók effajta élményeikről rendszeresen posztolnak. Bár ez a mentalitás már Magyarországon is elterjedőben van, a Pepco-nak például hatalmas és elkötelezett rajongótábora van, erről pedig már írtunk korábban:
Olvass tovább...
A MyLondon portál beszámolója szerint az emberek most teljesen megőrültek a tavasz közeledtével, és az Aldi webshopján magyar pénzre átszámítva 60 ezer forintért árult függőfotelekért rövid idő alatt 130 ezren jelentkeztek be.
Az elképesztő sorról egy twitterező posztolt is egy képet:
Easier to get a ticket to @glastonbury pic.twitter.com/902aPpE9JZ
— Gemma Short (@GemShow) April 25, 2021
A Tweet-hez rengeteg hozzászólás érkezett, sokan azon a véleményen vannak, hogy ez a függőfotel soha nem is létezett, csupán egy kitaláció, egy mítosz az egész sztori, mivel hihetetlen, hogy közel 130 ezren állnak érte sorban az online térben. Egyesek pedig más tapasztalatokról is beszámolnak, azt írják, hogy a termékvásárlás megnyitása előtt több mint 2 óráig folyamatosan frissítgették az oldalt, és rögtön be is jutottak, amikor megnyílt a vásárlási lehetőség, azonban a vásárlás gombot addigra már sehol sem találták, mivel az összes termék elfogyott.
Olvass tovább...