Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Botrány az Aldiban egy új termék bevezetése miatt, a vásárlók egymásnak feszültek

Botrány az Aldiban egy új termék bevezetése miatt, a vásárlók egymásnak feszültek

Színes

Botrány az Aldiban egy új termék bevezetése miatt, a vásárlók egymásnak feszültek

Színes

Promotions 10:10

Egymásnak feszültek az emberek, nem várt reakciók érkeztek az új termékekre.

Mi is írtunk róla, hogy az Aldi sajátmárkás ruhákat dobott piacra. Egyelőre arról ugyan nincs hír, hogy Magyarországra érkezik-e a kollekció, ha igen, akkor mikor. Mindenesetre külföldön már élénk veszekedésekbe torkollott az online térben az új termékek bevezetése.

A viharfellegekről a My London nevű portál számolt be.

A Lidl kezdte, most pedig az Aldi folytatta. A Lidl-cipők anno óriási bummként söpörtek végig az internetes fórumokon, szinte órák alatt elkapkodták őket a boltokból. Volt, hogy pár ezer forintért megvásárolt lábbelit több millió forintért adtak tovább.

Az Aldi most Aldi-feliratos pulcsikat, pólókat, alsónadrágokat és zoknikat, illetve pizsamákat tett ki a polcaira. A zokni például magyar forintra átszámítva körülbelül 600 forintba kerül. Mert, mint tudjuk, az Aldi olcsó.

Az internetes fórumokat pedig napok alatt elárasztották az elképesztő rajongásról tanúskodó posztok, emberek ezrei osztották meg a termékeket olyan szövegekkel nyakonöntve, hogy "ezek nélkül nem lehet élni", "nekem is azonnal egyet".

Az elképesztően szélsőséges reakciókra pedig a másik oldalról is szélsőséges reakciók érkeztek. Sokan értetlenkedtek, nem értik, hogy lehet felvenni egy áruház nevét viselő ruhát. Sokan nem értik, miért akarják egyesek még az alsónadrágjukon is egy áruház nevé viselni.

Rengetegen pedig azt nem értik, hogy egyesek miért alakulnak át könnyen önként, dalolva egy áruház sétaló hirdetésévé. Sőt, úgy, hogy még ők fizetnek a termékekért, amivel aztán az Aldit reklámozzák az óriási feliratok révén.

A kirobbant vita pedig egy nagyon érdekes jelenségre világít rá.

Úgy tűnik, hogy 2021-re az, hogy ki milyen áruházba jár, már az identitása szerves része, rajongótáborok vannak, az áruházak pedig a rajongóiknak gyártanak olyan termékeket, amelyekkel a társasági terekben is mutathatják, hova tartoznak, és ezek alapján azonnal be is kategorizálják egymást az emberek. Az áruházak tehát ezzel a sajátmárkás merchandising-gal is próbálják növelni az elköteleződés szintjét. Mégis, te felvennéd a kedvenc áruházad feliratát tartalmazó terméket a testedre? Ha nem, akkor miért nem? A cikkhez tartozó Facebook-poszt alatt IDE kattintva várjuk a hozzászólásaitokat.

Borítókép: Profimedia