Dwayne Johnson saját fagylaltot dobott piacra, ráadásul nem akármilyen ízekben
Olvass tovább...
Úgy tűnik, hogy a koronavírus egyre több zenész szemét nyitotta fel, akik belátták, hogy a zene mellett olyan bizniszbe is bele kéne fogniuk, ami időtálló, és a zenétől szinte teljesen független.
Arról például mi is beszámoltunk, hogy a jelenleg nagy népszerűsgnek örvendő Machine Gun Kelly saját kávézót nyitott 2020-ban, ami azóta is – a lehetősgekhez mérten – dübörög és rajongók százainak vált a kedvenc helyévé.
Vannak sztárok, akik az alkoholbizniszben látnak több fantáziát, ilyen Dwayne „The Rock" Johnson is aki nemrég elindította saját tequilla-márkáját is, amit azóta rendszeresen reklámoz saját Instagram-oldalán. Néha még koktél recepteket is megoszt. Mitöbb, karácsonykor elindult belevágott a fagyi-üzletbe is.
Olvass tovább...
A világ leghíresebb gitárosa, Carlos Santana viszont inkább a kávé, mint az alkohol szerelmese, nem véletlen tehát, hogy a 73 éves zenész saját márkát indított belőle.
„December végén jelentették be a The Carlos Santana Coffee Companyt, amely vállalat és misszió egyben: céljuk, hogy a rajongókat és barátokat az egész világon a legistenibb és jelentőségteljes csésze kávéval lássák el, miközben a rászoruló gyerekeknek nyújtanak segítséget a zenész The Milagro Foundation nevű alapítványán keresztül.”
– írja az Igényes Férfi.
Jelenleg hat féle kávé kapható, amelyek közül több is a sztár slágereiről kapta a nevét. Ez azért még mindig ésszrerűbb, mint mikor a Metallica a saját zenéjét játsza le a whiskey-tárolóban, hogy a hordók azt "hallgassák" nem?