Utazási tanácsadónk, Jurák Zsolt, elindult Amerikába, de már az új világ kapuján váratlan nehézségbe ütközött.
[[adv]]
„Nagyon nagy szerencsém volt a januárban megvásárolt prémium economy jegyemmel! Ugyanis az történt, hogy a Virgin Atlantic nevű társaság Airbus 340-60-as gépével utazhattam, de ami fontosabb, hogy a business osztályon kaptam helyet, ahol fantasztikus kiszolgálásban volt részem, és nagyon finom ételeket, valamint italokat szolgáltak fel. Nem emlékszem arra, hogy repülön mikor ettem ilyen jót és mikor dolgozott ennyire sokat a személyzet. Az ülés nagyon kényelmes volt, habár szerintem az ez osztály egy kicsit túlzsúfolt lett. Ennek ellenére az ülés klassz ággyá lehetett alakítani, így a nyolc órás utazás meg se kottyant.
A fekete leves viszont csak a megérkezés után következett.
Két órán át várakoztatták az utasokat a belépésre a John Fitzgerald Kennedy nemzetközi repülőtéren. Ezután sehol sem volt kiírva, hogy melyik szalagra érkezett meg a csomagom. Ilyenkor „természetesen” senki sem tudott segíteni:
- az egyik jobbra küldött
- a másik meg balra.
Mindenki tanácstalan volt. Ez alapján elmondhatom, hogy a repülőtér nagyon szervezetlen, balkáni színvonalú, és még mindig nem alkalmas minőségi légiforgalom lebonyolítására. Ha egyszer mindenki pontosan tudja, hogy órákat kell várni arra, hogy belépjünk az országban, akkor számomra felfoghatatlan, hogy miért nem képesek az utolsó három óra gépeit kiírni, és így egyszerűbb lenne megtalálni a csomagokat. A leszállás után négy és fél órával később érkeztem meg a szállodába.
»Welcome to USA« – és most marha pipa vagyok”
– írja Jurák Zsolt.
[[galeria]]