Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Légirangsor: meglepő helyen a Wizz Air, egész máshol a Ryanair

Gasztro & Tourism

Promotions - 2019.05.13. 18:18

A kompenzációs igények, panaszok kezelésében igen előkelő helyre került a Wizz Air a világ legismertebb 72 légitársasága között. Az összlistán jóval lejjebb kell keresni viszont a Ryanairt. 

Van olyan légitársaság, nem is szegény országban, amelynek

járatai közül több késik, mint amennyi pontosan érkezik.

Ez csak egy volt a szempontok közül, amelyek alapján listát készített az AirHelp nevű szervezet. 

Az utasok jogaival foglalkozó szervezet harminc országban több mint 10 millió utasnak segített jogaik érvényesítésében az elmúlt hat évben. A lista éppen ezért megbízható az AIRportal cikke szerint. A világ 72 legismertebb légitársaságát rangsorolták

a járatok pontossága, a szolgáltatás minősége és kompenzációs igények (panaszok) kezelése alapján.

A top 5 légitársaság az összesített listán:

1. Qatar Airways
2. American Airlines
3. Aeromexico
4. Scandinavian Airlines
5, Qantas.

A Wizz Air az összesített listán a 22. helyen végzett, ami a mezőny nagyságát tekintve (a 72 legismertebbet rangsorolták) nem szégyellnivaló. Az meg még kevésbé, hogy

a kompenzációk kezelésében az előkelő nyolcadik helyen végzett. 

Ezzel szemben a fedélzeti szolgáltasok rangsorában a Ryanair utolsó lett, és az összesített listán sincs sokkal előrébb.

Az öt legalacsonyabb összpontszám birtokosa: a Thomas Cook Airlines, az Easyjet, a Kuwait Airways, a Korean és a Ryanair.

A Kuwait Airways járatainak mindössze 42 százaléka indul vagy érkezik időben.

Borítókép: A Wizz Air világszínvonalon kezeli a panaszokat (AFP/NurPhoto/Nicolas Economou).

Vissza a főoldalra.
Miért lett a PSG a foci és a kézilabda katasztrófafilmje egyszerre?