promotions.hu
Sötét mód
Keresés
Menü megnyitás
Csúnyán beégett a Pepco, egy szoptatós párna miatt röhögnek rajtuk a vásárlók
Borítókép:  Profimedia
Élet
Kategória fejléc
Promotions
Megosztás
Másolás

Országszerte nevetnek a Pepcón a vásárlók, ezt ők sem gondolhatták komolyan.

Olyan sok elégedetlen vásárló van a Pepco-nál, mint égen a csillag. Az emberek rendszeresen panaszkodnak arra, hogy a Pepco-ban jóformán sosem lehet kapni az akcióban meghirdetett termékekből, vagy ha lehet is kapni, már a nyitás utáni első órában elkapkodják, mert olyan keveset kapnak belőlük. Folyamatosan készlethiányos termékekbe futnak bele a vásárlók, ami miatt gyakran panaszkodnak az üzletlánc Facebook-oldalán.

Érthető az elégedetlenségük, hiszen az ember hiába teszi magát szabaddá az akció első napjára, hogy nyitásra odaérjen a hozzá legközelebb eső üzletbe, és megvegye azt a terméket, amit kinézett az újságból, ha csak üres polcok és magyarázkodó eladók fogadják, akik mindig ugyanazzal indokolják a problémát:

„készleteinket a lengyelországi központ osztja szét üzleteink között, így termékeink jövőbeni elérhetőségéről nem tudunk pontos tájékoztatást nyújtani”.

Ebből viszont már elege van a magyar vásárlóknak, többen is kinyilvánították véleményüket arról, hogy mit gondolnak a Pepco működéséről:

„Ezek szerint a központot nem érdekli, hogy a magyar vevőknek mire van szüksége, melyik áru fogy inkább...”

„Nem hinném, hogy a lengyel központban ne működne a kétirányú kommunikáció - mégsem egy három üzletből álló hálózatról van szó. Utaztam már én is megyén keresztül másik Pepcoba, hátha ott van az, ami a városunkban nincs, és nem volt”

„Ezzel kellene foglalkoznia a Pepco-nak, hogy minden üzletben legyen normális ruha minden méretben. Én pl. ezért már be sem megyek az üzletükbe, mert nincs értelme. Megyek inkább a KIK be”

Hogy a Pepco vásárlói panaszkodnak, az minden napos, de most az egyikük egy olyan hozzászólással égette be az üzletláncot, hogy konkrétan azon nevet most mindenki. Az illető ugyanis szoptatós párna után érdeklődött az üzletben, de olyan választ kapott, amire még ő sem számított.

„Érdeklődtünk, hogy szoptatós párnájuk szokott e lenni!??? A válasz: szokott, de szezon áru! Tessék mondani, melyik szezonban szoktak szoptatni??”

Ebbe most csúnyán belefutott a Pepco, mert érthető, hogy egy termékből nem kapható mindig, de azt mondani, hogy a szoptatós párna szezon áru; ezzel csak magukat tették nevetségessé. Korábban az eMAG követett el egy súlyos hibát az egyik reklámjukban, amiben egy olyan édesanyát mutattak, aki hordozóban cipelte kisgyermekét. Utánajártunk, hogy mi volt ezzel a probléma, szakember segítségével világítottunk rá a dolgokra.

Hasonló tartalmak
Galéria - Van képünk hozzá
Színes
Tech & Tudomány
Helyi Hírek
Időjárás