Schobert Norbiék lerántották a leplet a magyar gyerekek egyik kedvenc finomságáról
Olvass tovább...
Matteo Farneti felnőtt, és roppant helyes pasi lett belőle, de megnézzük, hogy mi a helyzet az első reklámarccal.
Elég kevés ember van, aki ne szeretné a Kinder csokoládét, amiért felnőtt fejjel is lehet rajongani. A klasszikus csokijuk dobozára ugyebár egy mosolygós gyerek került, ami meghatározó marketingstratégia volt, mivel mindenkinek beleégett az emlékezetébe.
Olvass tovább...
Először menjünk vissza a múltba, amikor még Günter Euringer díszelgett a dobozon. Ő nagyon sokáig, egészem 1973-tól 2005-ig volt a márka arca.
Nem lett gazdag, mert a képért csak egyszer fizettek, ráadásul a fotós még káromkodott is közben. Günternek inkább ez van meg az emlékezetében a fotózásról.
A német férfi lassan már 60 éves, operatőrként és filmproducerként dolgozik. Boldog családapa, mivel csodás felesége, és két gyermeke van.
Güntert később lecserélték az olasz származású Matteo Farnetire, aki 2019-ig volt ott a Kinder csokoládé dobozán.
Gyerekként beleillett a képbe, de most inkább az érett hölgyek tudnak tőle elolvadni, mert modell lett, aki bármelyik képével fel tudja forrósítani a hangulatot.
Olvass tovább...