promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Brutálisan lehúzták a WizzAir-t, alig győzi a panaszkodást egy férfi a videójában

Brutálisan lehúzták a WizzAir-t, alig győzi a panaszkodást egy férfi a videójában

Borítókép:  Profimedia
Helyi Hírek
Kategória fejléc

Amikor egy karácsonyi ajándékos utazás hirtelen zűrös helyzetekkel és váratlan költségekkel tarkított kalanddá válik. Egy brit pár Varsóba tartott, de nem minden úgy alakult, ahogy tervezték.

Varsóba tartottak, de váratlan meglepetések várták őket

Egy egyszerű hétvégi kiruccanásnak indult, végül kellemetlen meglepetések sorozata lett belőle. Egy brit férfi nemrég feltöltött videójában részletesen bemutatja Lengyelország szívébe, Varsóba készülő utazásának nem túl kellemes pillanatait. Amit a videóban állít, az alaposan felkavarta az indulatokat.

A csalódott pár a videó elején még pozitív hangvételben mesél a tervezett varsói barangolásról: Jackie, párjának karácsonyi ajándékaként szánta a kedvenc zenekaruk, a Nothing But Thieves varsói koncertjére történő látogatást.

A brit hotelben tapasztalt apróbb kellemetlenségek sem szegték kedvüket a hétvégi feltöltődéstől, noha már itt felütötték fejüket bizonyos kényelmi hiányosságok és aggasztó árazási anomáliák.

Rejtett költségek: Hogyan okozott meglepetést a Wizz Air repülőtere a vloggernek?

A fordulat a Leeds-Bradford repülőtéren következett be, ahol már a poggyászkezelésnél problémák merültek fel.

A vlogger azt állítja, hogy bár előre kifizették a 10 kilós kézipoggyászának a díját a check-in során, a Wizz Air képviselői helyben további költségeket követeltek tőlük, összesen 48 fontot, ami jelentős félreértéseket okozott.

Az extra díjat annak ellenére kellett megfizetniük, hogy a check-in árakat már online kifizették, így a helyszínen felmerült összeg váratlan és zűrzavart okozó meglepetéssé fajult a reményvesztett pár számára.

Fedélzeti kálvária: Hogyan vált a Wizz Air járat igazi utazási rémálommá?

Az igazi dráma csak a fedélzeten bontakozott ki, a Wizz Air járatán, ami Lengyelország turistaparadicsoma felé, Varsó irányába tartott. Ezen a ponton válnak igazán markánssá az állítások: a férfi szerint a repülőút során tapasztalt körülmények elfogadhatatlanok voltak. 

Zsúfoltságot említ, hangsúlyozva, hogy a légitársaság járatán alig volt hely, és az ülések rendkívül kényelmetlenek, fapadosak voltak. Ehhez társult a fedélzeti szolgáltatások szerinte irreálisan magas ára – példaként kiemeli, hogy egy egyszerű sör ára €7.50 volt, ami jóval magasabb, mint amire számított.

Jackie, a vlogger párja szerencsésen átaludta a repülőutat, így ő nem érzékelt semmit a kellemetlenségekből, de a lehangolt videós részletesen és szenvedélyesen számol be a nehézkes incidensről.

Kiemeli, hogy korábban soha nem tapasztalt hasonló slamasztikát más légitársaságokkal való repülés során.

A Wizz Air nem mindenkivel bánik így – Félreértés vagy kellemetlenség?

Érdemes kiemelni, hogy a férfi tapasztalata nem tekinthető általánosnak – nagy valószínűséggel egy félreértésről volt szó, amit végül sikerült tisztázni. Bár a Wizz Air egyes járatairól szóló kellemetlen beszámolók aggodalomra adhatnak okot – különösen, hogy az utasok értékelései alapján az ötcsillagos skálán mindössze két csillagot kapott a légitársaság –, fontos látni, hogy sokan problémamentes utazásról számolnak be.

A csalódott utasok az alábbi véleményekkel sorozták a Wizz Air légitársaság hírnevét

Az egyik utas a London Luton-i repülőtéren extra díjat kellett fizessen a check-inért, és elmondása szerint nem ő volt az egyetlen, akinek problémái akadtak a becsekkolás. Szerinte voltak olyanok is, akik visszatérítést kaptak, de ő nem volt ilyen szerencsés.

Egy további utas a prioritásos check-in lehetőségét vette igénybe, de mikor a repülőtérre érkezett, kiderült, hogy nem elérhető a gyorsított becsekkolás. A repülőtéren közölték vele, hogy bár fizetett érte, nem áll rendelkezésre a szolgáltatás.

A harmadik utas azzal vádolta a Wizz Airt, hogy szándékosan igazságtalan taktikákat alkalmaznak, miszerint a munkatársak kihasználják a stresszből és sürgetésből fakadó helyzeteket.

A jegyérvényesítés során egyértelműen szerepelt a kézipoggyász 40x30x20 cm-es méretének fedélzetre történő, akadálytalan feljuttatása, viszont a lehangolt utas a visszaúton, a Wizz Air egy fiatal, arrogáns munkatársával találkozott, aki ennek ellenére 73 euró díjat követelt, hasonlóan a vlogger pár történetéhez.

A Wizz Air továbbra is a pénztárcabarát választás

A negatív konfliktusok nem változtatnak azon a tényen, hogy sokak számára még mindig rendkívül kedvezőnek számítanak a jegyárak, hiszen a Wizz Air, a Skyscanner és a Repjegy.hu oldalakon szinte mindenki rátalálhat a piacon elérhető egyik legolcsóbb retúr jegyre, ha időben foglal. A Wizz Air tehát továbbra is elérhető és népszerű választásnak bizonyul a pénztárcát kímélő utazók számára.

A lenti videó komoly beszédtémává vált, és újra ráirányította a figyelmet a fapados légitársaságok szolgáltatásainak színvonalára: