
Minősíthetetlenül viselkedett a pincérnő a nívós budapesti étteremben, azonnal panaszkönyvet követeltek a vendégek
Olvass tovább...
Megváltoznak a szabályok a Balatonnál.
Hamarosan elindul a szezon a Balatonon, de aki egy áprilisi hétvégén látogatott el oda, az sem csalódott: a nyaralók egy részét már elfoglalták a családok és a büfék nagy része is kinyitott. Fogytak a sörök, a fagyik, a lángosok, a vendégért pedig mindent, vagy mégsem? Úgy tűnik, hogy több balatoni büfé is bekeményített és szabályzatot tettek ki a vevők számára jól látható helyre.
Olvass tovább...
A kifüggesztett szabályzat ezeket a renitens vásárlókat szeretné megszabályozni és reménykednek, hogy a kifüggesztett lista miatt egy kicsit kímélni tudják a dolgozóikat és megelőzik azokat az ostoba kérdéseket, melyeket akár naponta több százszor is meg kell hallgatniuk.
A Balatonhoz nem csak a víz és a napfény miatt látogatnak el sokan, a gasztronómia is hihetetlen húzóerő:
A szabályzatba olyan kérdéseket szedtek össze, amit a leggyakrabban hallanak, ám nem hajlandóak megtenni ezt egyetlen vendégért sem. Például visszatérő kérdés, hogy lehet-e hitelre vásárolni? Több helyen elfogadott, hogy számlát vezetnek, melyet nap végén kifizetnek, de némely szálláshely egységeiben az is elfogadott, ha a nyaralás végén rendezik a cechet. A szabályzatba azt is belefoglalták, hogy nincs a hűtött italnál hidegebb ital és nincs a kiírt áraknál olcsóbb, alsópolcos áru.
Kikérték maguknak a megszólítást is: a manapság olyan divatos tesózás itt nem menő, de egy másik trendnek is gátat akarnak vetni. Ez pedig a mostanában egyre inkább terjedő trend, miszerint valakik úgy akarnak kedvezményt kicsikarni, hogy azt hazudják, ismerik, vagy egyenesen barátai a főnöknek.
Olvass tovább...