promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Így vigyáznak a csomangjainkra: több ezer forintos kárt okozott a futár, azonnal szembesítették, bicskanyitogató reakciót adott

Így vigyáznak a csomangjainkra: több ezer forintos kárt okozott a futár, azonnal szembesítették, bicskanyitogató reakciót adott

Borítókép:  Profimédia/Illusztráció
Élet
Kategória fejléc

Borzasztó dolgot tett a futár, nem vállalta a felelősséget, kamera rögzítette az esetet.

Az egész világot letaroló COVID járvány óta átalakult a gazdasági működés. Míg korábban az emberi kapcsolatok prioritást élveztek, ebben az időszakban a kényelmi megoldások kerültek előtérbe, ezzel elsősorban a biztonsági kockázatokat akarták leminimalizálni, úgy, hogy a cégek a lehető legkevésbé érezzék meg a bevételkiesést. Széles körben elterjedt a home office, az érintésmentes kiszállítás és az online rendelés. Bár a járványhelyzet már elmúlt, a fenti szolgáltatások még mindig a mindennapjaink részét képezik.

A futárok képesítési módszerével kapcsolatban mindenkinek van egy negatív története, a futárszolgálatok híresen tág idősávja pedig legendás.

Hazánkban több futárszolgálat is megtalálható, de természetesen a Magyar Posta is végez csomagkézbesítést, nincs ez másképp a többi országban sem. Az interneten fellelhető negatív történeteknek se szeri, se száma, az lejön belőle, hogy főképp három dolog miatt panaszkodnak a megrendelők: a futár ilyen-olyan indokokkal nem hozza fel ajtóig a csomagot és megpróbálja a megrendelőt lehívni, van, akinél a futár pofátlan módon hiányolta a borravalót, ám az is gyakran előfordul, hogy a szállításra megadott idősáv még csak köszönőviszonyban sincs a valósággal. A cégek természetesen maximális hatékonysággal igyekeznek ezek ellen fellépni, ettől még az embernek rossz szájíze marad, ha nem sikerült flottul a kézbesítés. Illetve itt kel megjegyeznünk azt is, hogy számtalan olyan ember áll ezen cégek alkalmazásában, akik a munkájukat tisztelettel és becsülettel végzik.

Amerikában sem jobb a helyzet, ám az ottani fórumbejegyzések szerint van egy hatalmas probléma.

Kicsit felütve az amerikai futárszolgálatok visszajelzéseit, láthatjuk, hogy van egy igencsak visszatérő elem: ez pedig az, ami (szerencsére) nálunk elképzelhetetlen. A futár az ajtó előtt elsétálva egész egyszerűen bedobja a csomagot, majd lefotózza az ajtót, hogy a címzett nem volt otthon és angolosan távozik.

Most viszont a megrendelőnek volt szerencséje, ugyanis videót készített a hanyag futárról, a kártérítési követelését pedig nincs az a cég, aki elutasítaná.

A reklamációhoz mellékelt videóban jól látható, hogy a futár meg sem állva az ajtóhoz vágja a csomagot, majd egy menet közben készített fotó után elsétál. A címzett dühösen kinyitja az ajtót és szembesíti a futárt a tettével, illetve azzal is, hogy a csomagon határozottan fel volt tüntetve, hogy az törékeny árut tartalmas.

A futár reakciója egészen elképesztő és csak remélni tudjuk, hogyha a vezetőséghez elér ez a videó, a reklamációval és a kártérítési igénnyel együtt, akkor másnap ez a hölgy már új állás után nézett:

I can't believe she did that!

I can't believe she did that! This video was produced by Network Media and Sara L

Posted by Rick Lax on Wednesday, April 9, 2025