
4 millió forintot számláztak ki egy vendégnek az étteremben, az egész személyzet némacsendben figyelt
Olvass tovább...


Hosszú sorok, ropogós csirke és a bruttó-nettó fizetés - a Popeyes budapesti nyitása minden eddiginél nagyobb érdeklődést váltott ki.
Az amerikai eredetű Popeyes gyorsétterem végre megérkezett Budapestre, és a megnyitás óta valóságos szenzációvá nőtte ki magát a fővárosban. A franchise már az első napokon hosszú sorokat vonzott, a rajongók pedig órákat vártak, hogy megkóstolhassák a világhírű, fűszeres csirkét.
A Popeye Budapest egység a Fusion cégcsoport üzemeltetésében nyílt meg, amely hazánkban már a legnépszerűbb márkákat is működteti, mint a Burger King-et, a Bellozzo-t és az Anna Café-t.
Sümegi László, a Fusion ügyvezető igazgatója szerint a budapesti étterem megnyitása „csak a kezdet”, és céljuk, hogy a Popeyes idővel az ország több nagyvárosában is megvesse a lábát.
A KFC-hez hasonlóan, a különböző rántott csirkemelles hamburkereket kínáló étteremlánc jelenleg 35 országban több mint 43 ezer éttermet működtet, így a terjeszkedési stratégia nem véletlenül része a márka globális növekedési tervének.
A gyorsétterem már a nyitás óta folyamatosan keres új munkatársakat – legyen szó teljes munkaidős, részmunkaidős vagy diákpozíciókról.
A vállalat közlése szerint a bruttó fizetés alapja a következőképp alakul:

Olvass tovább...
Kezdő órabér bónuszokkal: 2 390 forint
Átlagos havi bruttó bér teljes munkaidőben (bónuszokkal, pótlékok nélkül): 415 200 forint
Elérhető havi bruttó bér teljes munkaidőben (bónuszokkal és pótlékokkal): 478 200 forint
A nettó jövedelmek a beosztástól és a pótlékoktól függően változhatnak, de a cég többféle kiegészítő juttatással is motiválja dolgozóit. Három és hat hónap után garantált alapbéremelést ígérnek, emellett hat hónap után bónuszemelés is jár. A hétvégi és esti műszakokra külön pótlékok érvényesek: 18 óra után normál, 22 óra után emelt pótlék jár.
További extrák közé tartozik a flex bónusz, amelyet azok kapnak, akik rugalmasan vállalják a beosztást, valamint a jelenléti bónusz, amely a rendszeres munkavégzést jutalmazza. Emellett napi étkezési lehetőséget, 50%-os kedvezményt a termékekre, valamint kedvezményes mobilflottát is biztosítanak.
A Popeyes franchise része annak az európai terjeszkedési hullámnak, amely során a márka már több országban is megjelent, köztük Spanyolországban, Svájcban, az Egyesült Királyságban, Romániában, Franciaországban, Csehországban és Olaszországban.

Olvass tovább...
A vállalat árpolitikája hasonló, mint a magyar piacon régóta jelen lévő versenytársaké – a KFC, a Burger King vagy a McDonald’s – így a vendégek prémium minőségű csirke ételeket kapnak megfizethető áron. A csirke receptjét több évtizedes tradíció és titkos fűszerkeverék teszi világszerte ismertté.
A Fusion cégcsoport hangsúlyozza, hogy hosszú távra tervez a magyar piacon. A cél, hogy a munkabér szintje a versenytársakhoz képest versenyképes maradjon, ugyanakkor barátságos és stabil munkakörnyezetet szeretnének biztosítani munkavállalóiknak.
A Popeye egység sikere egyértelmű: az első hetekben a vendégforgalom folyamatosan nőtt, a közösségi médiában pedig ezrek osztják meg első élményeiket a ropogós, fűszeres csirkével kapcsolatban. Ha a márka továbbra is ilyen lendületesen növekszik, a Popeyes hamarosan a legismertebb gyorsétteremláncok között lehet Magyarországon, a KFC és a Burger King mellett.
Az alábbi videóban Sallai Márk élménybeszámolóját láthatjuk, amelyben főképp a classic, cruncher kifliburgert, deluxe és BBQ szósszal itatott, baconszalonnás burgereket kóstól, uborka és káposztasaláta kombóval:

Olvass tovább...
Forrás: Vg.hu