
Egy pofátlan vásárló egy egész Pepco boltot a földbe állított, majdnem 30 ember várakozott miatta a kasszánál
Olvass tovább...


A magyarok kedvenc boltja olyan árcédulát rakott a tél legdivatosabb darabjára, hogy a vásárlók nem hisznek a szemüknek. #pepco #olcsó #divat
A Pepco az elmúlt években a magyar vásárlók egyik abszolút kedvencévé vált, köszönhetően a verhetetlen árainak és a folyamatosan megújuló, divatos kínálatának. A lengyel központú diszkontlánc most egy olyan termékkel robbantott, ami valósággal felperzselte a közösségi médiát és garantáltan rohamot fog indítani az üzletekben. Egy nemrég kiszivárgott videó tanúsága szerint a cég a tél legnagyobb dobásával rukkolt elő: egy olyan stílusos és melegnek tűnő kabáttal, aminek az árát látva senki nem fog hinni a szemének.

Olvass tovább...
Egy TikTok-on terjedő videóban egy új, bézs színű, kapucnis, puha szőrmés betétekkel ellátott női kabát látható, amely tökéletes választásnak tűnik a hűvös őszi-téli napokra. A felvételen jól látszik a termék árcédulája is, ami a döbbenetet okozta:
a kabát mindössze 5000 forintba (15 euróba) kerül. Ez az ár még a diszkontláncok világában is rendkívül kedvezőnek számít egy ilyen divatos és praktikus téli ruhadarabért. Nem csoda, hogy a videó futótűzként terjed és a kommentelők már most azt találgatják, mikor csaphatnak le a kihagyhatatlan ajánlatra.
Bár a videó külföldön készült, a forintban megadott ár egyértelművé teszi, hogy a termék a magyar piacra is szánt darab. A kérdés már csak az, mikor érkezik meg a hazai üzletek polcaira.

Olvass tovább...
De hogyan képes a Pepco ilyen alacsony árakat tartani, miközben a legtöbb boltban folyamatos a drágulás? A cég stratégiájába Pótyi Gergely, a Pepco regionális vezetője adott betekintést egy, a HVG-nek adott interjúban. A titok a hatalmas volumenben és a kőkemény logisztikában rejlik. A Pepco nem hetente, hanem naponta frissíti a készleteit és a termékeket közvetlenül a gyártóktól szerzi be, kiiktatva a drága közvetítőket.
"A mi üzleti modellünk a skálára épül. Minél többet adunk el, annál jobb árakat tudunk elérni a beszállítóknál" - fogalmazott a vezető.
Ez a stratégia teszi lehetővé, hogy egy 5000 forintos télikabát is nyereséges legyen a cég számára.
A Pepco üzletpolitikájának másik fontos eleme a "kincskeresés" élménye. A vásárlók tudják, hogy a legjobb darabok gyorsan elfogynak, ezért érdemes gyakran benézni. Ez a stratégia garantálja, hogy az 5000 forintos kabátért is óriási lesz a verseny. Bár jelenleg nincs hivatalos információnk arról, hogy a videón látható termék pontosan mikor kerül a magyarországi Pepco üzletekbe, a forintban feltüntetett ár alapján szinte biztos, hogy csak napok vagy hetek kérdése a hazai premier. Egy dolog biztos: aki szeretne egyet ebből a kabátból, annak résen kell lennie, mert a készletek valószínűleg pillanatok alatt el fognak fogyni.