
Hihetetlen kit fotóztak az Aldiban, azonnal letámadta egy eladó
Olvass tovább...
Több mint ezer termék ára lett hihetetlenül olcsó.
Egy friss bejelentés egyszerre lepte meg a piacot és adott okot a reményre azoknak, akik hónapok óta megspórolnak minden forintot. A háttérben egy jól átgondolt stratégia áll, de hogy ki húzta meg a ravaszt és milyen céllal, arról megoszlanak a vélemények. Egyesek szerint ez valódi segítség a magyar családoknak, mások inkább egy ügyes piaci manővert látnak benne, amely hosszú távon új szabályokat írhat a boltláncok versenyében. Az viszont tuti, hogy az augusztus végével induló változások hatását mindenki meg fogja érezni.
Olvass tovább...
Az Aldi idén már harmadszor csökkenti az üzletei középső sorain található nem élelmiszer jellegű termékek árát. Az augusztus 14-től élő akció mintegy 1500 árucikkre vonatkozik, és ez nem kis dolog egy olyan országban, ahol minden forint számít a családok számára. Bernhard Haider, az Aldi Magyarország országos ügyvezető igazgatója egyértelműen fogalmazott:
"Az iskolakezdés előtt, a nyár utolsó hónapjában az Aldi ismét jelentős kedvezményekkel segíti a magyar családokat."
A kedvezmények széles skálája valóban lenyűgöző. Az akció keretében akár 50 százalék engedménnyel vásárolhatóak meg:
"A vásárlók most maximálisan kihasználhatják a megtakarítási lehetőségeket, a heti akciós árcsökkentések és a vásárlási kuponok mellett most ezernél is jóval több árleszállított termék közül választhatnak" - tette hozzá Haider.
Ez az árcsökkentési hullám pontosan azt a magatartást tükrözi, amit a magyar kormány elvár a nagy kereskedelmi láncok részéről.
Az önkéntes árcsökkentések azt mutatják, hogy a vállalatok hajlandóak tenni a magyar családok megsegítéséért, különösen az olyan kritikus időszakokban, mint az iskolakezdés.
Az Aldi ezzel a lépéssel nemcsak a vásárlóit segíti, hanem pozitív példát mutat a többi kereskedelmi lánc számára is. A közel 200 bolttal rendelkező német cég magyarországi jelenléte egyre meghatározóbbá válik.
A jogi problémák ellenére a magyar vásárlók egyértelműen nyernek ezzel az akcióval. Az 1500 termék árcsökkentése olyan volumenű kedvezmény, ami valóban érezhető különbséget jelenthet a családi költségvetésekben.
Az iskolakezdés időszakában ez különösen fontos, amikor a szülők számtalan dolgot kell megvegyenek a gyerekeiknek. A háztartási eszközöktől a ruházati termékekig terjedő kínálat széles választékot biztosít.
Olvass tovább...
Stratégiai lépés
Az Aldi lépése stratégiailag is okos: a német lánc ezzel erősíti pozícióját a magyar piacon, miközben megmutatja, hogy képes rugalmasan reagálni a piaci elvárásokra. A harmadszori árcsökkentés egy évben azt jelzi, hogy ez nem egyszeri akció, hanem tudatos üzletpolitika része.
A cég videóval is reklámozza a nyár végi akcióját, ami azt mutatja, hogy komolyan veszik a marketing oldalát is ennek a kezdeményezésnek.