promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
A Tisza cipőnél is nagyobbat dobott a Lidl, megindul a roham az új termékért

A Tisza cipőnél is nagyobbat dobott a Lidl, megindul a roham az új termékért

Borítókép:  Profimedia
Belföldi hírek
Kategória fejléc

A Lidl megint megcsinálta, érkezik az újabb kultikus termék.

Lidl - a diszkontból globális nagyhatalom

A Lidl rég túllépett azon, hogy egyszerűen egy olcsó élelmiszerbolt-láncként gondoljunk rá. Ma már a világ egyik legnagyobb forgalmú kiskereskedelmi szereplője, amely több ezer üzletében nap mint nap milliókat szolgál ki Európától Amerikáig. A modell egyszerű, de annál hatásosabb: jó minőség, elérhető árakon, gyors reakcióval a vásárlói igényekre.

A német üzletlánc stratégiájának különlegessége, hogy a saját márkás termékein keresztül gyakran olyan területekre is betör, amelyek elsőre idegennek tűnhetnek egy diszkontlánctól. A választék így már jóval túlmutat az alapélelmiszereken - és olykor meglepő helyeken találunk igazi sikertermékeket.

A legendás barkácsrészleg

A lánc legismertebb saját márkái közül a Parkside vált az egyik legnagyobb slágerré. A zöld-fekete szerszámok és barkácseszközök sokszor bizonyították, hogy nem kell vagyonokat költeni ahhoz, hogy az ember megbízható gépekkel dolgozhasson otthon.

Idővel a Parkside körül valódi rajongói kultusz alakult ki - fórumokon, Facebook-csoportokban és YouTube-videókban cserélnek tapasztalatokat a felhasználók. A Lidl láthatóan érti ezt a rajongást és nem riad vissza attól, hogy a márkát újabb és újabb termékkategóriákba vigye át, gyakran kifejezetten szokatlan irányokba.

A Parkside karóra - luxusérzés diszkontáron

Ennek a kísérletező szellemnek az egyik legfrissebb példája a Parkside karóra, amely az órakedvelőknek azonnal ismerős lehet. A formaterve ugyanis erősen idézi a svájci luxusikon, a Gerald Genta által tervezett Audemars Piguet Royal Oak dizájnját - a nyolcszögletű lünettával és a sportosan elegáns megjelenéssel.

A különbség a két óra között persze drámai: míg a Royal Oak ára több millió, akár tízmillió forint is lehet, a Lidl polcain a Parkside modell körülbelül 4000 forintért vásárolható meg. Nem automata szerkezetről, hanem egyszerű kvarcóráról van szó, de éppen ebben rejlik a pikantéria.

Ahogy a Lidl egyes sneakerei véletlenül lettek trendi és felkapott darabok, úgy ez az óra is jó eséllyel kultstátuszt kaphat a Parkside rajongói körében.

A gondolat, hogy egy diszkontáruház polcain bárki hozzájuthat egy dizájnban luxust idéző karórához, egyszerre meghökkentő és zseniális húzás. A Lidl-féle „Royal Oak” két színben is elérhető - IDE kattintva bárki megnézheti közelebbről.