
800 éves ősmagyar építményt találtak Magyarország alatt a földben, brutális felvételeket közöltek
Olvass tovább...
A magyar miniszterelnök ötletére máris elköltöttek 500 milliárd forintot. Izgalmas évek várhatnak ránk.
Finoman szólva is izgalommal tekinthetünk az előttünk álló évekre, és nem kizárólag mi magyarok, ugyanis még a nemzetközi közlekedésre is hatalmas hatással lehet az M8-as és az M200 autópályák építése. Ha ezek végre megszületnek, akkor akár a közlekedésileg teljesen túlterhelt főváros és az M0-as érintése nélkül is el juthatunk az ország nyugati feléből a keletibe. A közelmúltban ehhez kerültünk egy lépéssel közelebb, lévén maga Orbán Viktor vett részt egy létfontosságú gyorsforgalmi út, az M44-es átadásán, amely majd bekapcsolódhat a régi és az új autópályák közötti átmenetbe.
Olvass tovább...
Ez az új, harminc kilométeres szakasz a friss hírek szerint 185,3 milliárd forintból valósult meg, és Kecskeméttől egészen Békéscsabáig biztosítja a gyors és ütemes haladást autópálya minőségben. Az M44-es gyorsforgalmi így már 125 kilométeren át biztosítja a közlekedést Magyarországon. Ez a kormány azon politikájának a része, miszerint elhatározták, hogy hazánkban minden megyei jogú várost vagy autópályán vagy gyorsforgalmi úton el lehessen érni.
A lényeg pedig, hogy immár célegyenesben van az elhatározás, hogy klasszikus értelemben vett új autópálya is létesítésre fog kerülni Magyarországon. Ez lesz a már régóta vágyott M8-as, ami összeköti majd az ország keleti és nyugati végeit. Ez a szenzációs, akár 1000 milliárdnál is többe kerülő beruházás végre magyarok millióinak életét könnyítené meg. Sőt, a nemzetközi vérkeringést is tehermentesítené a fővárossal egyetemben. Az ingázás akár Kelet-, és Nyugat-Magyarország között is megvalósulhatna.
Olvass tovább...
Orbán Viktor miniszterelnök erre az M44-es múltkori avatásán utalt, és nem rejtette véka alá véleményét, miszerint erre az autópályára már régóta szüksége lenne az országnak. A Kalohirek.hu cikke szerint: Az M8-as Kecskeméttől a Dunát a Pentele Hídnál (Dunaújváros) átlépve Sárbogárdig futna, majd onnan M200 néven folytatódna Komáromig, ahol eléri az M1-es autópályát. Ez megkönnyítené Ausztria elérését és a balatoni régió megközelítését a keleti országrészből, tehermentesítve a főváros gyorsforgalmi hálózatát.
Mikor épül meg az M8-as autópálya?
Sárbogárd (M200)– Dunaújváros (M6): 23 kilométer hosszúságú szakasz megépítése, majd fenntartása és üzemeltetése. Dunavecse–Kecskemét-észak (M5): 53,7 kilométer hosszúságú szakasz megépítése, üzemeltetése és a fenntartása. Hivatkozva Németh Tamás, az MKIF vezérigazgatója által a Magyar Építőknek nyilatkozva elmondottakra, azt írja a portál, hogy
"AZ M200-AS ÉPÍTÉSE KOMÁROMTÓL SZÉKESFEHÉRVÁR ÉRINTÉSÉVEL SÁRBOGÁRDIG 2028-BAN MEGINDUL, MAJD ONNAN M8 NÉVEN HALAD TOVÁBB A PÁLYA KECSKEMÉT ÉSZAKI RÉSZÉIG."
Orbán Viktor büszke szavai és az M8-as tevei 07:30-tól: