
Percenként 72 darabot adott el belőle a Lidl, mennyiségi korlátozást vezettek be rá
Olvass tovább...
Ezt nem láttuk jönni.
A Lidl (és az Aldi) megjelenése óta eltelt már jó pár év hazánkban - nem új dolog már a Kárpát-medencében sem a német saját termékekkel operáló diszkont-áruház koncepciója. Kis túlzással talán ki lehet azt is jelenteni, hogy az üzletláncnak sikerült egyfajta kultikus státuszt elérni (már amennyiben egy bolt ezt képest megtenni): a sokszor tényleg baráti áraikkal, jó minőségű saját márkás dolgaival (amik között még építőipari eszközök is akadnak), péksüteményeivel belopta magát a magyar vásárlók szívébe, elég csak például felnézni egy olyan Facebook-csoportba, ahol a heti bevásárlásokat beszélik ki (mert hogy ilyen is létezik) - nagyon sokan esküsznek a Lidlre, mint a legjobb bolthálózatra.
Olvass tovább...
A Lidl pedig fel is szállt erre a vonatra: sokszor árult egyfajta "merch"-ként értelmezhető tárgyakat, amilyen például az üzletlánc logójával díszített papucs vagy cipő volt, most viszont csavartak még egyet a poén-mérőjükön, és egy kifejezetten a magyar piacra szánt termékkel álltak elő, a legnagyobb Lidl-fanatikusoknak.
A magyar nyelv fonetikai sajátosságai miatt nálunk nem igazán gyakori a kettős mássalhangzó a szó végén, ezért a köznyelvben a Lidlt elég sokan csak "Lidli"-ként emlegetik - ezt bizonyára már mindenki megtapasztalta.
Olvass tovább...
Az ötlet eredetileg április tréfának indult, de az áruház bejegyzése szerint akkora volt az érdeklődés, hogy úgy döntöttek, tényleg megcsinálják. Mivel a németek nem arról híresek, hogy csak úgy fölöslegesen csinálnak gondolnak, kénytelenek vagyunk elhinni, hogy tényleg van akkora érdeklődés, hogy szemmel látható bevételre tegyenek szert a pólók eladásából, így a gyártás hamarosan elkezdődik, sőt, nyereményjáték is indul, így akár ha szerencsénk van, még fizetnünk sem kell érte.
A milánói divathéten való bemutatójára még valószínűleg várni kell, de azért kíváncsian várjuk, mikor tűnnek fel az utcákon-tereken a Lidli-pólós emberek.