Magyarországon gyártott 50 éves tévén jött be a YouTube, elképesztő dolgot nézett meg rajta először
Olvass tovább...
Dancsó Pétert is megelőzte, ami már elég komoly teljesítménynek számít.
Aki foglalkozott már Youtube-követőtábor építésével, az tisztában van azzal, hogy minden egyes feliratkozóért meg kell küzdeni, és nemhogy százezer, de tízezer követő is óriási munkába kerül, amihez minőségi videók és érdekes témák szükségesek. Legalábbis abban az esetben, ha tényleg értékes tartalmat szeretnénk előállítani, de nem mindenki ennyire türelmes.
Mióta monetizálták a legnépszerűbb videómegosztót, a feliratkozókat dollárra, és természetesen itthon forintra váltották. Leegyszerűsítve: minél több reklámot néznek meg, annál több pénzt keresnek a platformnak és a tartalomgyártónak is. Reklámból pedig van bőven, a Youtube mostanra szinte belefullad a videó elején, végén, és minden részletnél felbukkanó reklámokba, ami persze könnyedén eltüntethető, feltéve ha a nézők hajlandók fizetni a prémium előfizetésért.
Olvass tovább...
A tartalomgyártóknak így sem kell félniük, marad elég „fizetős” megtekintő, arról nem is beszélve, hogy ők maguk is reklámfelületek, a videók többsége ugyanis valamit valamiért bemutat – ez általában szintén a pénzzel van erős összefüggésben.
Így aztán nem véletlen, hogy sokan próbálkoznak, valaki pedig nemrég úgy döntött, hogy inkább megspórolná a sok munkát, és átvett egy több mint 1,2 millió feliratkozóval rendelkező csatornát, ami ráadásul magyar tulajdonban volt. Néző viszont alig van rajta, így lényegében új közönséget kell építeni, ami nem biztos, hogy egybevág az eddigi feliratkozókkal.
Olvass tovább...
Mindenesetre ezzel a huszárvágással pillanatok alatt megelőzte a Videómániát, Dancsó Péter csatornáját ugyanis 1,27 millióan követik. Ténylegesen magyar tartalmat közvetítő csatorna csak egy van ezen kívül, a paródiavideókból vegyes kontentre váltó Pamkutyáék 1,47 milliós követőtáborán felül pedig magyar tulajdonú de nem magyaroknak szóló csatornákat találunk – van köztük gameplay és receptgyáros is.
Hogy mi a cél a népszerű csatornával, főleg hogyan mehet végbe egy ilyen különös tranzakció, arról többet is megtudhatunk, hol máshol, a Youtubeon: