Fontos bejelentés a Lidl-től: olyan akció lesz a boltokban, ami minden eddiginél nagyobb rohamot okozhat
Olvass tovább...
Innen tudod, hogy loptak a Primarkban, diszkréten jelzi az eladó.
Szenzációszámba ment, amikor bejelentették, hogy Budapesten is megnyitja kapuit a Primark: az első néhány napban több órába telt már maga a bejutás is, a kasszáknál fizetni pedig felért egy túlélő show-val, annak ellenére, hogy az ott dolgozók maximálisan igyekeztek uralni a finoman szólva is káoszos helyzetet. Összesen több mint 440 bolttal rendelkeznek világszerte: 17 európai és amerikai országban vetették meg a lábukat és nem titkolt céljuk, hogy 530-ra bővítsék az üzlethelyiségeik számát. Ennek fényében nem csoda, ha kiforrott rendszerük van arra, hogyan tudják a leginkább maximalizálni az üzletek hatékonyságát.
A Primarkban rengeteg olyan apró holmit árulnak, amit nagyon könnyű ellopni, így az egyik legfontosabb dolog volt, hogy ezeknek a számát minimalizálják.
Olvass tovább...
Ha azt hallod a boltban akár a közvetlen közeledben, akár a hangosbemondóban, hogy valaki ezt a mondatot mondja:
Akkor vélhetően fülöncsíptek egy tolvajt és éppen a további intézkedéseket szeretnék megbeszélni. Persze vanak, akik ennél szofisztikáltabban próbálják megúszni a fizetést:
Kiveszik a táskákból a papírokat és ellenőrzik, hogy abba semmit nem rejtettek-e el. Ha más terméket is találnak benne, akkor jóhiszeműen járnak el. Ilyenkor azt diktálja a szabályzat, hogy kérdezzenek rá a termék további sorsára: meg szeretné-e vásárolni az illető, vagy esetleg puszta tévedésből került a táskába az áru? A válaszok eredménye kiábrándító: a volt dolgozó elmondta, hogy 10 esetből 9-szer nem kérik a terméket és értetlenkedve eljátszák, hogy nem is értik, hogyan került oda.
Nem csak a lopás a probléma a boltban, a csengőszó valami egészen szörnyűt jelez.
Olvass tovább...
A volt dolgozó jó néhány undorító vásárlóról is beszámolt, valamint a titkos jelzésekről is szót ejtett. Ha két csengőszót hallunk, akkor menedzseri beavatkozásra, vagy segítségre van szükség, három esetén pedig vészhelyzetet jeleznek, anélkül, hogy pánikot keltenének. A kettes kód pedig igazi rémálom a takarítóknak:
„Csak úgy megesik, hogy egyes vásárlók szeretik a padlót WC-ként használni. A takarítóknál megjelenő 2-es kód azt jelenti, hogy valamilyen testnedvet kell felmosniuk.”
A végére pedig valami jó hír: ha észrevesszük, hogy egy termék hibás, enyhén piszkos, esetleg utolsó darab, akkor van esélyünk arra, hogy kedvezményt kapjunk rá a kasszánál. Erről érdeklődjünk az eladónál, ő pedig elmondja a további tudnivalókat.
Forrás: vg.hu