promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Küldtem egy panaszlevelet a Lidl-nek, pár nap múlva egy futár állított be egy hatalmas csomaggal

Küldtem egy panaszlevelet a Lidl-nek, pár nap múlva egy futár állított be egy hatalmas csomaggal

Borítókép:  Profimedia
Sztorik & Olvasói levelek
Kategória fejléc
Promotions

Írtam a Lidl-nek az egyik játékuk miatt, erre küldtek nekünk egy óriási csomagot, nagy volt a meglepetés, mikor kibontottuk.

Tavaly a gyerekeknek vettünk egy Lidl játékkonyhát karácsonyra; nagyon örültek neki, hiszen az igazi konyhában is mindig ott sorakoznak, és figyelik, hogy mit tudnak segíteni anyának és apának. Aztán pár hete eltörték a tűzhely részét. Ugye ez az egyik kivehető alkatrész, ami elemmel működik - világít rajta a főzőlap és hangeffektet is kiad. A kisebbik gyermekünk, aki most 3 éves véletlenül ráejtette az egyik nehezebb hozzátartozó kiegészítőt, és betört.

Azóta nem világít és nem is szól rendesen, teljesen tönkrement. A férjem próbálta ugyan megjavítani, de már nem sikerült helyrehozni. Aztán mikor utánanéztem, hogy mit lehet ilyenkor csinálni, az önök oldalán találtam meg egy másik anyuka írását, akinek a gyereke véletlenül kidobta a kukába a játék kávéfőző alkatrészét, írtak a Lidl-nek, és ők a garancia miatt küldtek teljesen ingyen egy másikat.

Megpróbálkoztam ezzel én is, küldtem egy panaszlevelet a Lidl-nek, hátha ebben is tudnak esetleg segíteni, aztán pár nap múlva csengetett nálunk a futár, hogy hozott egy csomagot; de még mekkora csomagot. Mint kiderült, a Lidl játékkonyhákhoz sincs külön pótalkatrész, ezért inkább kaptunk tőlünk egy teljesen új konyhát.

Azért ez nagyon meglepett, mert ugye erre a játékra is van garancia, de azt nem hittem volna, hogy ha írok nekik, hogy a gyermekeim véletlenül eltörték az egyik hozzávalóját, akkor szó nélkül küldenek egy másik konyhát. Egyébként hamar jött a válaszuk, hogy elnézést kérnek a hibáért - pedig nem is az ő hibájuk, hogy megsérült a játékkonyha -, és bekértek pár adatot. Szó szerint ez a levél jött tőlük:

„Köszönjük megkeresését! Sajnálattal értesültünk a megvásárolt termék hibájáról. Az ügyintézéshez szükségünk van az alábbi adatok hiánytalan meglétére:

  • érvényesíteni kívánt jog
  • postai cím
  • termék cikkszáma (IAN szám) vagy a vonalkód
  • vásárlás dátuma
  • termék vételára

Minden szükséges információt megtalál a vásárlást igazoló nyugtán. Társaságunk a minőségi kifogással kapcsolatos bejelentéseket törekszik 15 napon belül orvosolni, a jogszabályban meghatározott 30 napos határidő figyelembevételével.”

Itt még tényleg nem gondoltam volna, hogy egy egész konyha jön teljesen ingyen; azt hittem, mivel ez egy külön behelyezhető része a játéknak, kapunk egy pótalkatrészt. Ehhez képest most kedden jött a futár, és hozta az új játékkonyhát. Szerencsére a gyerekek oviban voltak, gyorsan felhívtam a férjemet, elújságoltam neki, aztán kitaláltuk, hogy lesz ez az egész.

A férjem asztalos, úgyhogy csinál fából egy szép új főzőpultot a régi konyhához, aztán oda fogjuk adni egy rászoruló, gyermekes családnak. Egyébként semmi baja a konyhának, mert nagyon vigyáztak rá a gyerekek, csak ez a kis baleset volt vele. Az új konyhát pedig eldugjuk, és megkapják a gyerekek karácsonyra. Velük már ezt megbeszéltük, és meg is mondtuk nekik, hogy amiért ilyen jószívűek, és odaadják a régi konyhát olyan gyerekeknek, akiknek nem tud ilyen nagy ajándékot hozni a Jézuska, biztos kapnak majd egy újat.

Egyébként mi arra neveljük a gyerekeinket, hogy mindig gondoljanak másokra is, és ha tudnak, segítsenek azokon, akik rászorulnak; a mi családunk már harmadik éve csinál cipősdobozokat is, minden évben kettőt, és mindig olyan életkorú kisfiúnak és kislánynak küldjük, ahány évesek nálunk a gyermekeink.