promotions.hu
Sötét mód
Keresés
Menü megnyitás
A Lidl teljesen ingyen küldött nekünk egy új kávéfőzőt, nagyon meglepődtünk, mikor a futár beállított a csomaggal
Borítókép:  A kép illusztráció. Forrás: Profimedia
Élet
Kategória fejléc
Promotions
Megosztás
Másolás

A kisfiam véletlenül kidobta a kávéfőzője alkatrészét, erre a Lidl küldött egy másikat teljesen ingyen.

A kisfiam nagyon szeret segíteni a reggeli kávéfőzésben, ezért 2022 karácsonyára vettünk neki egy játék kávéfőzőt a Lidl-ben. Ez a Play tive-féle kávéfőző, amihez vannak csészék, kiskanalak, tej, és a karjába lehet tenni ilyen kis kávékorongokat.

Nagyon szerette a gyerek, karácsony után egyfolytában a Lidl-s konyhával meg ezzel játszott. Ha reggel kávét főztünk, ő is hozta a sajátját, és csinált a kis csészéjébe magának. Aztán pár hét múlva panaszkodott, hogy nincs meg a karja. Kérdeztük tőle, hova tette, mire azt mondta, hogy kidobta.

Nem hittük el neki, feltúrtuk az egész gyerekszobát, aztán az egész lakást, még a szennyestartóban is kerestük, a konyhai fiókokban, bárhol, ahová csak elsuvaszthatta. Nem került elő azóta sem, szóval elfogadtuk, hogy véletlenül kidobta a kukába.

Nagyon szomorú volt miatta, mert bár így is lehet vele játszani, mindig kereste a kart, hogy bele tegye a korongokat. Egyik este, még karácsony előtt beszéltük a férjemmel, hogy nem-e lehet ezekhez pótalkatrészeket venni. Írtam a Lidl-nek, elmondtam, hogy mi történt, és megkérdeztem tőlük, hogy nem-e lehet pótalkatrészt kapni a kávéfőzőhöz, vagy mivel 3 év garancia van rá, nincs-e lehetőség arra, hogy egy másik kart küldjenek nekünk.

Nem reménykedtem válaszban, mert hát végülis a garancia miért terjedne ki arra, hogy a gyerek kidob egy alkatrészt a kukába. Aztán karácsony után, december 27-én jött a meglepő válasz:

„Köszönjük megkeresését! Sajnálattal értesültünk a megvásárolt termék hibájáról. Az ügyintézéshez szükségünk van az alábbi adatok hiánytalan meglétére:

  • érvényesíteni kívánt jog
  • postai cím
  • termék cikkszáma (IAN szám) vagy a vonalkód
  • vásárlás dátuma
  • termék vételára

Minden szükséges információt megtalál a vásárlást igazoló nyugtán. Társaságunk a minőségi kifogással kapcsolatos bejelentéseket törekszik 15 napon belül orvosolni, a jogszabályban meghatározott 30 napos határidő figyelembevételével.”

Elküldtem nekik minden szükséges információt. Január 3-a kora délután csengettek. A férjem kiment, mert látta, hogy egy nagy fehér autó állt meg a ház előtt. Jön vissza, és mondja, hogy "ezt nem fogod elhinni". Éppen a gyerekeknek meséltem a délutáni alvás előtt, de az alvásból végül semmi nem lett, mert ahogy a férjem belépett a gyerekszobába a csomaggal, a kisfiam hatalmas boldogsággal ugrott ki az ágyból.

A Lidl ugyanis nemcsak az elvesztett kart, hanem egy vadonatúj kávéfőzőt küldött teljesen ingyen.

(Olvasói fotó)

A gyerekek egyből üzembe is helyezték, elkezdtek lefőzni az egész családnak kávét. Nagyon örülnek neki, mi pedig nagyon köszönjük a Lidl-nek a rugalmasságot és a segítőkészséget! Nem gondoltuk volna, hogy tényleg kapunk ingyen egy másik terméket csak azért, mert a kisfiú kidobta egy részét a kukába.

Azért is tartottam fontosnak leírni és publikáltatni a történetünket, mert hátha másnak is van hasonló problémája akár egy játékkal, akár egy másik garanciális termékkel, mert akkor ezek szerint a Lidl mindennemű probléma esetén tud segíteni a vásárlóknak.

Hasonló tartalmak
Galéria - Van képünk hozzá
Színes
Tech & Tudomány
Helyi Hírek
Időjárás