.jpg?crop=1400,577,0,4&width=386)
Marco Rossi csomagolhat, az utódjáról döntött a magyar miniszterelnök, innen már nincs visszaút?
Olvass tovább...


Megérkezett a válasz az írek gúnyolódására.
Mindannyian hallottuk már azt a megállapítást, hogy a futball nem élet-halál kérdése, hanem sokkal több annál - bár nyilván túlzás, de a vasárnapi ír-magyar meccs némileg máig csak visszaigazolta ezt.
A magyar labdarúgó válogatott még a 95. percben is továbbjutást jelentő helyen állt a selejtezőcsoportban, amikor jött Troy Parrot: az írek hetese a mérkőzésen szerzett harmadik góljával végleg szétzúzta a magyar világbajnoki álmokat.
.jpg?crop=1400,577,0,4&width=386)
Olvass tovább...
A magukba roskadt játékosokról és sportvezetőkről készült felvételek bejárták a hazai és a nemzetközi médiát is, több hazai játékos is elsírta magát - ezzel szemben ír oldalon örömünnep kezdődött.
Még a hét közepén is érkeztek beszámolók a körúton sokadik napja heveny alkoholizálást folyató ír turistákról, akik állítják, hogy Budapest a világ a legjobb helye, ami az ő szempontjukból tulajdonképpen érthető álláspont.
A mérkőzés volt annyira izgalmas és nézett, hogy még nagy cégek is reagáltak rá: emlékezetes például, hogy az ír Lidl is elsütött egy poént a magyarok kárára: a saját croissantját a szomorú Szoboszlai Dominik képével reklámozta, miközben a reklámszövegben az "éhes" jelentésű "hungry" szót "Hungary"-ra cserélték.

Olvass tovább...
Nos, azért minket sem kell félteni, a Lidl viccelődésére megérkezett a magyar válasz is.
A feladatot a nem éppen komolyságáról elhíresült TrollFoci vállalta magára, meglehetősen egyedi (és tőlük némileg meglepő) módszert választva. Egy hazai Lidl-ben beszereztek egy üveg ír whiskeyt, drámain belenéztek a kamerába, majd az egészet kiöntötték.
A TrollFoci csapatától nem áll távol az alkohollal összefüggő poénok közzététele, de olyat még nem láttunk tőlük, hogy valamit kiöntöttek volna - kell ennél jobb bizonyíték, hogy a foci sokkal több, mint élet-halál kérdése?
A TrollFoci videója: