.jpg?crop=2547,1051,0,205&width=386)
Plusz 18-as Legót adtak ki, ettől lefordulsz a székről
Olvass tovább...
Megdöbbentő, és kicsit kellemetlen lesz az új végsebesség, de egy stegosaurust is elhúzhatsz vele.
Számíthattunk rá, hogy előbb, vagy utóbb de hasonlóan a többi nagy gyártó legnépszerűbb pick-upjához, az Isuzu is be fog állni a sorba, és megjelenteti a saját elektromos meghajtású kisteherautóját-nyitott hátú terepjáróját. Az Isuzu D-Max EV egy olyan útra lépett most nagyon óvatosan, amit a Ford F150 Lightning, a GMC Hummer EV, a Chevy Silverado EV és a Tesla Cíbertruck már mind kitapostak számára.
Ez a bemutató azonban már egy világpremier része tulajdonképppen, mert a D-Max EV a következő hónapokban már forgalmazásba is fog kerülni. A gyártás már megkezdődött, éppen Thaiföldon, és az Isuzu szerint az új elektromos járgányuk megfelel azon elvárásoknak, miszerint teljesítményében ne legyen hátrányban a már régóta „hadrendben” lévő dízeles modellekkel szemben.
Olvass tovább...
Az Isuzu D-Max EV impozáns hivatalos mutatókkal fog begurulni a kereskedésekben: 190 lóerős motorral lesz majd vásárolható, amivel tényleg nekivághatunk majd egyszer a magyar pusztaságnak is. Az összkerékhajtásnak köszönhetően elől 58, hátul pedig 132 lóerő teljesítményre lesz képes.
Ez még egy elektromos-autóhoz képest is lagymatag, bár tíz másodperc alatt el lehet majd érni vele a 97 kilométer/órás sebességet is. Ezt a viszonylag gyengécske mutatót ellen majd remekül ellensúlyozza, hogy nagyszerű teherbírással lesz ellátva. Egészen pontosan 1010 kilogramm pakkot tehetünk fel a kocsira, ami éppen csak elmarad a dízeles D-Max 1200 kilójától. A vontatásban nincs hátrányban az EV, a testvéréhez hasonlóan 3500 kilogrammig köthetünk utána autót, futót, bálázót, stegosaurust…
Jó hír, hogy egy hagyományos, 11 kW-os AC töltővel mindössze 10 óra alatt fel tudjuk tölteni gépszörnyünket, míg az 50 kW-os DC gyorstöltővel a számítások szerint 20-ról 80 százalékos állapotra tudjuk tornáznia az aksit, mindössze egyetlen óra alatt.
Olvass tovább...
Hossza nagyjából 5280 mm. szélessége 1870 mm, magassága pedig 1810 mm, tetősínekkel együtt. A tengelytáv a 3125 mm, míg az első és hátsó nyomtáv 1570 mm. Saját tömege 2350 kg. A 210 mm-es hasmagasságnak és a 600 mm-es gázlómélységnek köszönhetően a D-Max EV megközelítési és elhagyási szöge 30,5, illetve 24,2 fok. Alapfelszereltségként 18 colos könnyűfém keréktárcsák 265/60R18-as gumiabroncsokkal járnak.
Íme, az elektromos Isuzu: