
Óriási a felháborodás a Penny bejelentése kapcsán, összefogtak a vásárlók
Olvass tovább...
Egy új LEGO-készlet landolt a boltok polcain, ami mellett nem lehet csak úgy elsétálni. A rajongók már most csak annyit mondanak: ilyenre tényleg senki sem számított.
A Lego újabb nagy dobása érkezett a versenyautó-rajongók számára: a Speed Champions sorozat új tagjaival most már gyakorlatilag minden Forma–1-es csapat modellje elérhetővé vált az építőkockák világában. A kollekció legfrissebb darabjai azonban különleges figyelmet kaptak, ugyanis két modell – a Red Bull RB20 és a Visa Cash App RB VCARB 01 – kizárólag 18 éven felülieknek ajánlott.
A döntés hátterében nem a bonyolultság áll, hiszen az építőelemekből álló autók nagyságrendileg ugyanolyan nehézségi szintet képviselnek, mint a többi hasonló kaliberű versenyautó-modell. A készletek darabszáma is hasonló, így az építés élménye is azonos színvonalat kínál. A különbség inkább a dizájnban keresendő – egész pontosan abban, amit a modellek festése jelképez.
A Red Bull logó az ikonikus energiaital egyik legismertebb vizuális eleme, amely a F1-es csapat száguldó járművein is domináns címkével tűnik fel – azonnal beugrik róla a koffeindús üdítőitalra és a lendületes, extrém sportokra emlékeztető márka univerzuma.
Mivel az energiaital-termékek számos országban korhatárosnak számítanak, így azok reklámozása is szigorú szabályokhoz kötött. Az építőelemek atyja, a Lego döntése értelmében a Red Bull márkajelzést nem törölték a Forma–1-es modellről, hanem inkább magasabb korosztály számára ajánlják azokat.
Olvass tovább...
A megoldásra a Ferrari vagy a McLaren modellek piacra dobásánál is példa értékűen jártak el. Más gyártók esetében – például a Ferrari Peroni vagy a McLaren Estrella szponzorációinál – a Lego következetes megoldást alkalmazott : az egymással farkasszemet néző, bordó bikák logóját egyszerűen lehagyta az építőkészletekről.
A Red Bull esetében már nem volt ilyen könnyű dolguk, hiszen a márka megjelenése annyira szorosan kapcsolódik az F1-es csapatokhoz, hogy nehéz lett volna különválasztani a kettőt.
A játékgyártó szóvivője szerint a cél egyértelműen az volt, hogy a lehető leghitelesebb módon adják vissza az eredeti autók hangulatát.
Fontos megjegyezni, hogy a készletek ára nem tér el jelentősen a sorozat többi darabjától, így akár még ajándékként is kitűnő választásnak bizonyulnak felnőtt rajongók számára.
A Lego tehát újabb szintet lépett: a gyerekkori játékszenvedély és a motorsport iránti rajongás találkozásából született termék már a fiatalabb korosztállyal párhuzamosan, a felnőtteket is célba veszi.
Az alábbi videóban 23:30 perc leforgása alatt igyekszik kirakni a videós az ugyancsak Red Bull logóval festett, RB20 forma1-es modellt:
Olvass tovább...